اسلام آباد خبر16:01 - 1399/08/26
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبرداد:

افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با بیش از 8 هزار جلد در اسلام آبادغرب/اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با بیش از 8 هزار جلد در اسلام آبادغرب از اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان خبرداد.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اعلام افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با بیش از 8 هزار جلد در اسلام آبادغرب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان گفت : کتاب و کتابخوانی جایگاهی ویژه در رشد فرهنگی هر شهر و هر منطقه دارد و می تواند به ارتقاء فرهنگی جوامع کمک شایانی بکند. 

 

وی افزود : امروز اسلام آبادغرب یکی از قطب های کتابخوانی کشور است که در دو سال گذشته توانسته است جایگاه خوبی را به خود اختصاص بدهد و این موضوع مرهون همراهی مردم ، سازمان های مردم نهاد و مدیران و نهادهای بخش خصوصی بوده است. 

 

  تمری عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از 8 هزار جلد در 230 عنوان کتاب عرضه شده و این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار مدارس و روستاهای دوستدار کتاب قرار خواهد گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تعداد 700 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان طی تفاهم نامه ای به کتابخانه های عمومی اهداء شد.

 

 

خسرو تمری با اشاره به اهمیت تقویت کتابخانه های عمومی در ارتقاء سطح دانش و فرهنگ شهرستان گفت : این تعداد کتاب طی تفاهم نامه ای که بین اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب و نهاد کتابخانه های عمومی در راستای طرح پایتخت کتاب ایران منعقد شده است اهداء شد. 

 

وی ادامه داد : کتاب های تازه نیاز اصلی کتابخانه های عمومی است و باید تلاش کنیم هرچند وقت یکبار کتابهای جدیدی به کتابخانه اضافه کینم.