اسلام آباد خبر16:14 - 1399/08/27
رئیس اداره مخابرات اسلام آبادغرب مطرح کرد:

شخم زدن تراکتور عامل قطعی فیبر نوری در اسلام آبادغرب

رئیس اداره مخابرات اسلام آبادغرب گفت: شخم زدن تراکتور عامل قطعی فیبر نوری در منطقه چهارزبر بوده که منجر به اختلال ارتباطات همراه اول و ایرانسل در اسلام آبادغرب گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، از اواخر شب و اولین ساعات بامداد امروزسرعت اینترنت همراه اول قطع گردید، همچنین هرگونه ارتباط تلفنی و اینترنتی اپراتور ایرانسل در شهرستان از شب گذشته قطع گردید اما  ارتباط رایتل در شهرستان برقراربود.

 

خبرنگار ما از اول صبح پیگیر این رفع این بوده؛ یک مسئول شهرستان به خبرنگار ما گفت مشکل سراسری می باشد اما یک منبع آگاه اعلام کرد: مشکل سراسری نیست و اختلال ارتباط و اینترنت بعلت قطع شدن فیبر نوری در مسیر کرمانشاه به اسلام آباد است.

 

در همین رابطه؛ حسینعلی جعفری رئیس اداره مخابرات اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: از ساعت یک بامداد امروز بعت قطع شدن فیبر نوری در منطقه چهارزبر(در حدود 30کیلومتری ورودی اسلام آباد)  در ارتباطات همراه اول و ایرانسل اختلال پیش آمد.

 

وی: شخم زدن تراکتور درزمین های کشاورزی منطقه را عمل قطعی فیبر نوری اعلام کرد که متاسفانه یا بعلت فرسایش خاک در مرور زمان بوده یا اینکه در گذشته پیمانکار مربوطه فیبر نوری را در عمق کافی قرار نداده است.

 

مهندس جعفری عنوان کرد: تیم فنی از اول صبح جهت رفع مشکل وارد عمل شده و یک مسیر جایگزین را برای ارتباط 2G (تماس) برقرار گردید و تا کمتر از ساعتی دیگر نیز مشکل 3G و LTE (اینترنت) بطور کامل رفع خواهد شد.