اسلام آباد خبر18:02 - 1399/09/01

جذب بازیکن با توصیه پسر به پدر!/ پشت پرده جذب مدافع یک تیم پرطرفدار

خریدهای تراکتور در فصل جاری چشم بازار را کور کرد و نارضایتی گسترده هواداران تراکتور را به همراه داشت

به گزارشاسلام آباد خبر،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجراهای یکی از تراکتور در فصل جدید سر دراز دارد. انتخاب عجیب علیرضا منصوریان مربی ناکام سال های اخیر فوتبال ایران به عنوان سرمربی این تیم، سرآغاز ماجراهای عجیبی بود که در تیم پرطرفدار تبریزی رخ داده و حالا به نظر می رسد ادامه دارد.

منصوریان بعد از حضور در تراکتور مثل همیشه با همان ادا و اطوار همیشگی و شوآف های بسیار از رویاهای خود گفت و وعده های بسیار داد. مهمترین اتفاق بعد از انتصاب منصوریان، فصل نقل و انتقالات بود و همه منتظر بودند تا تراکتور به سیاق فصول اخیر در بازار مکاره یکه تاز باشد و ستاره های دانه درشتی را به خدمت بگیرد اما به رغم ادعاهای منصوریان هیچ ستاره ای جذب تراکتور نشد و عمده ورودی های این تیم بازیکنان گمنام و بی نام و نشان و البته بی کیفیتی بودند که سر نخواستن آنها دعواست!

خریدهایی که چشم بازار را کور کرد و نارضایتی گسترده هواداران تراکتور را به همراه داشت. خریدهایی که البته از گوشه و کنار شنیده می شد ردپای برخی از جریانات خاص در آن دیده می شود. در این رابطه آش به اندازه ای شور شد که هنوز یک هفته از آغاز فصل نگذشته، مدیرعامل این باشگاه که هنوز از انتسابش چند هفته ای نگذشته بود، مجبور به استعفا شد تا حرف و حدیث ها بیشتر شود.

شاید مشکوک ترین خرید تراکتور مدافعی بود که در چند فصل اخیر در فوتبال ایران سرگردان بوده و در هر تیم بیش از یک فصل دوام نیاورده. مدافعی که حتی در لیگ یک نیز این سنت را حفظ کرده و نتوانسته یک فصل بیشتر در تیمی بازی کند. بعد از یک نمایش ضعیف در فصل گذشته حضور او در تراکتور بسیار عجیب می نمود به ویژه اینکه اولویت تراکتور در فصل نقل انتقالات در پست های دیگری بود.

ظاهرا مدافع تازه وارد با آقازاده خاص چند صباحی همبازی بوده و با توصیه پسر به پدر پیراهن تراکتور به تن او پرو شده! بازیکنی که البته کارشناسان و هواداران اعتقاد دارند از منظر فنی در حد و اندازه های تراکتور نیست. نکته عجیب تر اینکه منصوریان از این بازیکن سفارشی در دو هفته اخیر در ترکیب اصلی استفاده کرده اما نمایش نومیدکننده او یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تبریزی ها در دو هفته اخیر بوده. نمایشی که به اندازه ای ضعیف بود که سرمربی تراکتور در بازی این هفته تیمش برابر نساجی مدافع سفارشی را تعویض کرد.

به نظر می رسد در این زمینه مالک متمول تراکتور باید بازنگری جدی در مجموعه تیمش داشته باشد تا تراکتور بیش از این متضرر نشود. پرشورها با بازیکن سفارشی و بی کیفیت شانسی برای موفقیت در لیگ برتر نخواهند داشت.

انتهای پیام/