اسلام آباد خبر13:49 - 1399/09/06
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبرداد:

راهیابی اسلام آبادغرب به مرحله نهایی اولین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ وهنر ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از راهیابی اسلام آبادغرب به مرحله نهایی اولین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ وهنر ایران خبرداد.

خسرو تمری در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار کرد: راهیابی اسلام آبادغرب به  مرحله نهایی اولین دوره طرح  شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنرایران بیانگر ظرفیت های بالای فرهنگی هنری این شهر است.

 

 

وی افزود: ظرفیت های فرهنگی هنری شهرستان اسلام آبادغرب بسیار متنوع و قابل توجه است و راهیابی شهرستان به این مرحله تایید کننده این موضوع است که باید به مردم هنردوست اسلام آبادغرب به ویژه هنرمندان حوزه  هوره تبریک گفت.

 

 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اشاره‌ به اینکه اسلام آبادغرب در حوزه تخصصی موسیقی بخش هوره به مرحله نهایی شبکه شهرهای خلاق و فرهنگ و هنر ایران راه پیدا کرده است گفت : هوره دارای ویژگی های از جمله خاص بودن و بومی و محلی بودن است و این ویژگی باعث شده است اسلام آبادغرب به این مرحله راه یابد.

 


تمری ادامه داد: اسلام آبادغرب نشان داده است که در تمامی حوزه های هنری از جمله نمایش، ادبیات، خوشنویسی، نقاشی، عکس و موسیقی توانایی و پتانسیل لازم را دارد هر چند این انتقاد بر ما به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر وارد است که هنوز نتوانسته ایم به صورت کامل از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

 


وی در پایان با تبریک راهیابی شهرستان اسلام آبادغرب به مرحله نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران در حوزه موضوعی موسیقی بخش هوره گفت : کار سختی در مرحله نهایی در پیش داریم اما امیدواریم این مرحله بستری برای ارتقاء فرهنگ بومی شهرستان باشد .