اسلام آباد خبر16:06 - 1399/09/06
نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو مطرح کرد:

در چارچوب فرمایشات رهبری بدنبال رفع مشکلات مردم و مسائل مدیریتی هستیم/ برخی از مشکلات کشور داخلی است و ربطی به تحریم ندارد

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو با بیان اینکه؛ در چارچوب فرمایشات رهبری بدنبال رفع مشکلات مردم و مسائل مدیریتی هستیم، عنوان کرد: برخی از مشکلات کشور داخلی است و ربطی به تحریم ندارد.

مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در گفتگو با اسلام آباد خبر،  با اشاره این فرموده مقام معظم رهبری در جلسه اخیر شورای عالی اقتصادی کشور که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد بلکه راه حل مدیریتی دارد، اظهار کرد: چارچوب کار ما فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

وی اظهار داشت: با وجود تحریم ها، فضای اقتصادی ناماسبت و با وجود تمام مشکلات ، کمبود امکانات، بودجه و اعتبارات، می شود با پیگیری و به دور از تنش و اختلاف کار کرد و بر مشکلات پیروز شد.

 

 

وی با بیان اینکه؛ در چارچوب فرمایشات رهبری بدنبال رفع مشکلات مردم و مسائل مدیریتی هستیم، عنوان کرد: برخی از مشکلات کشور داخلی است و ربطی به تحریم ندارد و با ارتباط، تعامل و پیگیری می توان خیلی از این مشکلات مردم را برطرف نمود.

 

دکتر بخشی پور با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان داشت: درشهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو با توجه به محرومیت هایی که دارند نیاز به تلاش و فعالیت بیشتری دارد و در این راستا برخی مدیران در استان باید جای خود را به مدیران قوی تری بدهند چون عقب ماندگی های زیادی وجود دارد و حتی نسبت به استان ها و شهرستان های همجوار نیز شرایط بدتری داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: براساس سرشماری سال 95 اسلام آبادغرب بیکارترین شهرستان کشور از لحاظ شرایط اشتغال است که با این شرایط که هر شخصی چند ساعت ساعت در روز یا هفته در شغل کاذبی نیز فعالیت داشته باشد شاغل قلمداد می شود و گرنه آمار خیلی از این بیشتر است.

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو با اشاره به آمار سرانه شهرستان دالاهو عنوان کرد: ضریب نفوذ گاز در دالاهو 26 درصد است اما در کشور 95 درصد است لذا در شرایط امروز منطقه ما از لحاظ زیرساختی ، اشتغال، امکانات، بهداشت و درمان، راه و ... عقب هستیم که رفع این مشکلات و محرومیت ها نیاز به همت و تلاش مضاعف مدیران شهرستان، استان و کشور دارد.

 

وی افزود: بر طرف شدن برخی مشکلات نیاز به زمان بیشتری دارد که در مدت کوتاه نمایندگی بنده به فضل خدا اقدامات مثبتی صورت گرفته، پیگیری هایی انجام شده و جلساتی در کشور و استان با مدیران داشته ایم که در بحث توسعه گلخانه ، به اتفاق وزیر جهاد کشاورزی و معاونین، مجوز دو احداث گلخانه دیگر برای اسلام آباد و دالاهو اخذ شده و در حوزه کارخانه قند از لحاظ زیست محیطی و از لحاظ بهتر شدن شرایط کارگران شرکتی که نصفی از ایشان امسال و مابقی سال آینده طرف قرارداد مستقیم کارخانه قند قرار می گیرند.