اسلام آباد خبر19:30 - 1399/09/07
در بیانیه‌ سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه؛

اقدام رسانه های معاند در توهین به ماموستا قادری محکوم شد

سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و تیپ تکاور انصار الرسول(ص) نزسا در بیانیه‌هایی جداگانه اقدام توهین آمیز شبکه های معاند در توهین به ماموستا ملا قادر قادری را محکوم کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه و تیپ تکاور انصار الرسول (ص) نزسا در بیانیه‌هایی جداگانه اقدام توهین آمیز شبکه‌های معاند در توهین به ماموستا ملأ قادر قادری را محکوم کردند.

در بیانیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه آمده است:

پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: "مَن احتَقَرَ صاحبَ العِلم فقَد اِحتَقَرنیِ و مَن احتَقَرنی فهوکافِر" (ارشادالقلوب دیلمی ص ۱۶۵).

توهین شنیع و بزدلانه رسانه‌های معاند و ضدانقلاب که با دلارهای سعودی-صهیونیستی حیات انگلی خود را مخفیانه ادامه می‌دهند، به ماموستا ملاقادر قادری که عالِمی فرهیخته و مجاهدی نستوه و یار انقلابی نظام و رهبری در بزنگاه‌های حساس و مهم بوده‌اند، نشان از خباثت و ذات پلید ضدانقلاب است را به شدت محکوم نموده، و به ضدانقلاب کوردل هشدار می‌دهیم که اینگونه اقدامات بی شرمانه و کثیف هیچ خللی در عزم و اراده بزرگان و عالِمان اهل سنت برای دفاع از اتحاد، وحدت و همدلی مردم ایران وارد نخواهد کرد.

تیپ تکاور انصار الرسول (ص) نزسا نیز در بیانیه‌ای جداگانه اقدام بزدلانه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در توهین به ملأ قادر را محکوم کرده است.

در این بیانیه آمده است که:

ماموستا حاج ملأ قادر قادری امام جمعه محترم، عالم، فرهیخته و محبوب پاوه که سالیان متمادی نقش محوری در ایجاد وحدت، یکپارچگی، روشنگری و ترویج دین اسلام را داشته است از چهره‌های برجسته و شناخته شده در سطح منطقه و کشور است.

توهین و استهزاء به چنین شخصیت وارسته ای بیانگر خفت و خواری دشمنان این مرز و بوم و ملت غیور و سربلند ایران اسلامی است که به چنین روزی افتاده‌اند و راهی جز این اقدامات بی شرمانه و کثیف ندارند.

قطعاً این اقدامات شنیع هیچ خللی در عزم و اراده بزرگان و عالمان برای دفاع از اتحاد، وحدت و برادری مسلمین ندارد.