اسلام آباد خبر14:35 - 1399/09/08
سرپرست اداره برق اسلام آبادغرب مطرح کرد:

خدمت رسانی به بیش از50 هزار مشترک برق در اسلام آبادغرب

سرپرست اداره برق اسلام آبادغرب در جمع خبرنگاران گفت: خدمت رسانی به بیش از50 هزار مشترک باهمتی بسیجی و جهادی ممکن است که باتوجه به مشکلات و کمبودها این تلاش ستودنی است

به گزارشاسلام آباد خبر،جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج ازاداره برق شهرستان اسلام آبادغرب (بعنوان یکی از ادارات خدمات رسان و فعال بدون تعطیلی در بحران) بازدید بعمل آوردند.

 

مهندس فرزاد درویشی ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته بسیج، یادمرحوم مهندس جلیل کریمی مدیریت فقید اداره برق شهرستان راگرامی داشت.

 


وی درادامه با اشاره به محدودیت های پیش آمده بخاطر شیوع  ویروس کرونا  گفت: خدمت رسانی به بیش از50 هزار مشترک باهمتی بسیجی و جهادی ممکن است که باتوجه به مشکلات و کمبودها این تلاش ستودنی است.

 


مهندس درویشی گفت: باتوجه به وضع موجود هرچند شاهد کمبود اعتبارات بودیم ولی پروژه های خوبی برای اصلاح شبکه برق انجام شده و یا درحال اجراست.

 


وی عنوان کرد: ازجمله مشکلات ما باید به وصول مطالبات و سرقت از شبکه برق اشاره کرد که بخش زیادی از طلب ما از ادارات و مراکز صنعتی می باشد که در مورد سرقت نیز جهت پیشگیری از ایراد ضرر به وسایل برقی مردم نسبت به استفاده ازمحافظ برقی و احداث شبکه ارت درمنزل خوداقدام کنند.

 


سرپرست اداره برق درباره ی کندی واگذاری انشعاب جدید گفت علت این امرسختی تهیه لوازم و افزایش متقاضیان می باشدکه بزودی و باهمت مدیریت استان این مشکل نیزرفع خواهد شد که تمامی امورجاری نیزتوسط پیمانکاران بومی انجام می شود.