اسلام آباد خبر15:08 - 1399/09/08
فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

ترورشهید محسن فخری زاده نشان از عجز و استیصال دشمن دارد که نمیخواهد پیشرفت ملت ایران را ببیند

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: توسل به ابزار کور ترور نشان از عجز و استیصال دشمنی دارد که نمیخواهد پیشرفت ملت ایران در عرصه های علمی را شاهد باشد.

جهانبخش حیدری  فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، با اشاره به این فرموده  امام خمینی ( ره)؛ ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، اظهار کرد: شهید دکتر محسن فخری  زاده از تبار انسانهای با سعادتی بود که چگونه مردنش او را به سعادت رساند او مردی وارسته ای بود که با مرگ بزرگی آنهم با گلوله ترور دشمنان ملت ایران  به شهادت رسید و به کاروان شهداء در عالم  باقی شتافت.

 

 

وی ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه افزود: همگان میدانند توسل به ابزار کور ترور نشان از عجز و استیصال دشمنی دارد که نمیخواهد پیشرفت ملت ایران در عرصه های علمی را شاهد باشد.

 

 

فرماندار شهرستان عنوان کرد: ملت ایران این را به خوبی تجربه کرده است که با شهادت فرزندان خویش، بیش از گذشته و با انگیزه قوی و مصمم تر از هر زمان دیگری ، راه پیشرفت ورسیدن به نوآوری های بهتر و موفق تر را با همت دانشمندان و نخبگان  خود ادامه خواهد داد.

 


حیدری ، شهادت این دانشمند بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض نمود و یاد و خاطره همه شهدا و بویژه شهید والامقام محسن فخری زاده را گرامی داشت و تصریح کرد:  راه این شهید والامقام  و تمامی شهیدان ملت انقلابی ایران پرفروغ و درخشان در تاریخ این سرزمین جاودانه و ماندگار خواهد ماند.