اسلام آباد خبر14:22 - 1399/09/11
در جلسه تقدیر فرماندار اسلام آبادغرب از دادستان شهرستان مطرح شد؛

حمایت قاطع دادستانی اسلام آبادغرب از تشدید نظارت‌های بهداشتی به منظور مهار کرونا

در جلسه تقدیر فرماندار اسلام آبادغرب از دادستان شهرستان، حمایت قاطع دادستانی اسلام آبادغرب از تشدید نظارت‌های بهداشتی به منظور مهار کرونا اعلام شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با حضور در دفتر دادستانی  با اهدای لوح تقدیر و کتاب  از زحمات و تلاش های سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان تقدیر و از حمایت های قضایی ایشان در راستای  دفاع از سلامت مردم  در ستاد کرونا  قدردانی نمود.



 حیدری در این دیدار طی سخنانی گفت: کارگزاران مردم و نظام در عناوین و سمت های مختلف اداری شأنیتی جز خدمت به مردم ندارند و باید از این فرصت خدمت گزاری برای ثبت نام نیک از خود بهره ببرند.


 در این دیدارکه پرویز رزمدیده  سخنگوی شورای اسلامی شهر هم حضور داشتند به نمایندگی از اعضای شورای شهر اسلام آبادغرب از زحمات دادستان شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

 


 سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تشکر از حضور فرماندار و اعضای شورای شهر، حمایت قاطع دادستانی از بازرسان بهداشت برای تشدید نظارت‌های بهداشتی به منظور مهار کرونا اشاره کرد وگفت: بدون هیچ انعطافی با مراکز متخلفِ تهدیدکننده سلامت عمومی،  برخورد می شود.