اسلام آباد خبر15:11 - 1399/10/18
فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

بزودی اولین واحد تولیدی الکل طبی استان کرمانشاه در اسلام آبادغرب راه‎اندازی می شود

فرماندار اسلام آبادغرب از راه اندازی اولین واحد تولیدی الکل طبی استان کرمانشاه با مشارکت بخش خصوصی در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام ابادغرب، به همراه بخشدار مرکزی و ریاست اداره صمت از کارخانه الکل طبی گلستان در شهرستان بازدید بعمل آورد.

 

 

جهانبخش حیدری فرمانداراسلام ابادغرب در جریان این بازدید، اعلام نمود: برای راه اندازی این کارخانه ، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان حمایت تسهیلات دولتی و حدود ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری گردیده است، که با پیشرفت فیزیکی بیش ازنود درصدی که این طرح اشتغال زایی دارد ، امیدوارم با تکمیل آن، در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد و زمینه اشتغال جمعی ازجوانان جویای کار شهر ستان را فراهم سازد.

 


 درحاشیه این بازدید رستم پور مدیر عامل کارخانه، از اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقیم وحدود۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم و از آغاز بکار این مجموعه و استفاده از نیروهای بومی در آینده نزدیک خبر خبر داد.

 

وی افزود:  کارخانه الکل طبی گلستان ، بااعتبار حدود بیست میلیارد تومانی ،ازمحل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا میباشد.

 


این واحد صنعتی با اخذ مجوز از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، اولین واحد تولیدی است که در زمینه تولید الکل طبی در استان کرمانشاه شروع بکار می کند.