اسلام آباد خبر14:24 - 1399/10/20
مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

لزوم توسعه فعالیت های پرورشی در آموزش غیر حضوری/از تربیت معنوی دانش آموزان غافل نباشیم

مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های پرورشی در آموزش غیر حضوری، گفت:باید از تربیت معنوی دانش آموزان غافل نباشیم.

به گزارشاسلام آباد خبر،   به دنبال بهبود نسبی شیوع ویروس کرونا و لغو برخی محدودیت ها، امروز شنبه بیستم دی ماه برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه معاون آموزش ابتدایی و کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و کارشناسان آموزشی با حضور در مدارس سطح شهرستان از فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در شرایط کرونایی بازدید بعمل آوردند.

 

در این بازدید برجی مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان همراه ضمن حضور در مدارس سطح شهر به بررسی وضعیت اطلس یادگیری مدارس در شرایط کرونا، اسناد مالی و حسابداری، فضای فیزیکی آموزشگاه، امکانات کمک آموزشی مدارس، تأسیسات گرمایشی، آزمایشگاه و کارگاه، وضعیت بهداشت عمومی و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخته و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو نمودند.

 

همچنین در این بازدید سامانه دانش آموزی شاد و مشکلات دسترسی دانش آموزان به این سامانه و نیز بسته های آموزشی معلمان جهت بهبود یادگیری با توجه به غیر حضوری بودن آموزش مورد بررسی قرار گرفت.

 

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در پایان این بازدیدها با تاکید بر انجام فعالیت های پرورشی اظهار داشت: هر چند که آموزش غیر حضوری شده است و مانند گذشته حضور پر شور و نشاط دانش آموزان را در فضای آموزشگاه شاهد نیستیم اما همانگونه که برای آموزش دروس دغدغه داریم باید برای فعالیت های پرورشی نیز دغدغه داشته باشیم و از تربیت معنوی دانش آموزان غافل نباشیم.

 

 وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در این زمینه، آنها را کافی ندانست و خواستار توسعه فعالیت های پرورشی توسط سایر همکاران و دبیران شد. وی تربیت اخلاقی و معنوی دانش آموزان را تنها وظیفه مربی پرورشی و معلم دینی ندانست و سایر همکاران را به همکاری در این زمینه فرا خواند.