اسلام آباد خبر02:59 - 1400/02/07

روند پیروزی در جنگ اقتصادی به‌وضوح دیده می‌شود/ وجود جوانان با استعداد و توانمند یک ظرفیت بسیار عظیم برای پیشرفت است

روند پیروزی در جنگ اقتصادی به‌وضوح دیده می‌شود/ وجود جوانان با استعداد و توانمند یک ظرفیت بسیار عظیم برای پیشرفت است : رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای دشمنان در حوزه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی را خنثی کرد و بدین‌جهت تمرکز دشمنان بر روی اقتصاد قرار گرفت اما با هوشمندی‌ مقام معظم رهبری و تلاش‌های همه‌جانبه اقشار مردم روند پیروزی در جنگ اقتصادی به‌وضوح دیده می‌شود. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازدیار آفتاب؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعدازظهر امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه در آئین تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید (طرح شهید کریمی) که در شرکت فنرسازی خاور شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه برگزار شد گفت: نقش کارگران در ساختن ایران اسلامی، پایداری و تاب‌آوری ملت ایران بسیار با اهمیت است و امروز ایران اسلامی و ملت غیور ایران ظرفیت‌های فراوان و موقعیت‌های بسیاری برای رشد و توسعه در اختیار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث این حجم از مخالفت و توطئه‌ها از سوی نظام سلطه علیه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود همین ظرفیت‌های راهبردی است چراکه قبل از انقلاب این ظرفیت‌ها در اختیار نظام سلطه بوده است.

وی افزود: کشور ایران قبل از انقلاب اسلامی تأمین‌کننده نیازهای کشورهای غربی و نظام سلطه بوده و پیروزی انقلاب اسلامی فرصت‌ها را از دشمنان گرفت به دست ملت ایران داد.

ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای دشمنان را خنثی کرد/ روند پیروزی در جنگ اقتصادی به‌وضوح دیده می‌شود

سلیمانی اظهار داشت: متأسفانه بعد از جنگ تحمیلی که خود فرصت بزرگی را از ملت ایران برای رشد و توسعه گرفت با روی کار آمدن برخی از تفکرات که رویکرد لیبرالی داشتند تولید نتوانست در کشور جای خود را پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بیش از ۱۰ سال مقام معظم رهبری راهبرد سال را اقتصادی تعبیه کردند که خوشبختانه در طول این سال‌ها با تدابیر معظم له و مجاهدت‌های فراوان تولید نقش خود را پیدا کرد، ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای دشمنان در حوزه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی را خنثی کرد و بدین‌جهت تمرکز دشمنان بر روی اقتصاد قرار گرفت.

وی بیان داشت: با هوشمندی‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های همه‌جانبه اقشار مردم خصوصاً کارگران ملت ایران در جنگ اقتصادی بر دشمنان پیروز شد اگرچه این پیروزی در سفره مردم دیده نمی‌شود اما روند پیروزی در جنگ اقتصادی به‌وضوح دیده می‌شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز به باور بسیاری از کارشناسان و کسانی که شرایط اقتصادی ایران را دنبال می‌کنند روند پیروزی ملت ایران در نبرد اقتصادی با دشمنان دیده می‌شود، در سال ۱۴۰۰ باید پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی را تثبیت کنیم و به فضل الهی و آمادگی‌هایی که وجود دارد سال ۱۴۰۰ سال توسعه این پیروزی خواهد بود، باید امسال را به سال قدرتمند شدن ملت ایران در حوزه اقتصاد تبدیل کنیم.

وجود جوانان با استعداد و توانمند یک ظرفیت بسیار عظیم برای پیشرفت است/ جامعه کارگری از امتحانات سخت سربلند بیرون آمده‌اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: وجود دو نقطه محوری ازجمله جزایر سه‌گانه و تنگه هرمز که در دنیا کم‌نظیر است فرصت‌های بسیار ارزشمندی در اختیار ملت ایران قرار داده که بسیار می‌تواند در حوزه صادرات مؤثر باشد، ایران اسلامی با ۱۶ کشور منطقه مرز آبی و خشکی دارد که امکان تجارت مستقیم با ایران دارند و بیش از ۱۲۰ میلیارد مترمکعب نزولات جوی و روان آب‌های قابل مدیریت که تنها ۴۰ میلیارد آن را مدیریت می‌کنیم.

سلیمانی اظهار کرد: وجود جوانان با استعداد و توانمند در همه عرصه‌ها یک ظرفیت بسیار عظیم برای پیشرفت است که می‌تواند نوید آینده‌ای بسیار امیدبخش برای ملت ایران باشد.

وی در ادامه گفت: جامعه کارگری در طول دفاع مقدس و پس از آن خصوصاً در طی این سال‌ها که توطئه‌های دشمنان و بیماری کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرده مجاهدت‌های بسیاری انجام داده‌اند و از امتحانات سخت سربلند بیرون آمده‌اند، امروز دنیا به‌شدت علاقه‌مند است با ایران وارد معاملات و تجارت‌های کلان شود و این‌یک فرصت بسیار عظیم است که باید از آن به‌خوبی استفاده کرد.

آمریکا ایران را یک کشور وابسته و مصرف کننده می خواهد/ بسیج برنامه ریزی برای تحقق شعار سال را وظیفه خود می داند

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا تنها در یک جمله خلاصه می‌شود و آن‌هم این است که ایران باید وابسته به آمریکا باشد و تنها باید با آمریکا معامله کند، همان‌گونه که قبل از انقلاب ایران به یک کشور وابسته و مصرف‌کننده تبدیل‌شده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا به دنبال این است تا قطب اقتصادی خود را حفظ کند تأکید کرد: اما این محقق نخواهد شد چراکه امروز بیش از ۵۰ میلیون نفر از جمعیت آمریکا از ۳۳۰ میلیون نفر گرسنه و در فقر مطلق به سر می‌برند و صف‌های طولانی گرسنگان به‌وضوح این مسئله را نشان می‌دهد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج وظیفه خود می‌داند در کنار سایر دستگاه‌های تولیدی برنامه‌هایی را در راستای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کند و همه توان را در این راستا پای‌کار خواهد آورد و امروز سعی داریم ملت ایران و ایران اسلامی را به یک الگو در همه عرصه‌ها تبدیل کنیم.

انتهای پیام/