اسلام آباد خبر14:24 - 1400/02/18

همه راه‌ها بر روی دشمن بسته است/ مردم، نقطه مرکزی قلب اسلام‌

همه راه‌ها بر روی دشمن بسته است/ مردم، نقطه مرکزی قلب اسلام‌ : سرلشکر حسین سلامی با اشاره به اینکه همه راه‌ها بر روی دشمن بسته است گفت: دشمن را با شکست‌های خفت‌بار روانه گورستان تاریخ می‌کنیم. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازبلاغ، سردار سرلشکر حسین سلامی جمعه شب در پیام تصویری در یادواره شهدای خانطومان مازندران خطاب به مردم دیار علویان خصوصیت برجسته مردم مازندران را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانست و بیان کرد: مازندرانی‌ها از این حیث واقعا رتبه بالایی دارند و عالی عمل می‌کنند، در همه روستاها، بخش‌ها و شهرها با همه وجود از شهیدان تجلیل می‌کنند و با احترام یاد و خاطره آنها را زنده نگه می‌دارند همچنین برای خانواده شهدا احترام خاصی قائل هستند.

وی بیان کرد: حقیقت این است که ما اگر امروز عزت، امنیت، آرامش، شکوه، عظمت و پیشرفت داریم اگر در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده‌ایم، مستقل، آزاد و آباد هستیم همه به واسطه فداکاری‌های بی‌نظیری که شهدا انجام دادند است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: آنها واقعاً جان عزیز خود را در کف دست گذاشتند و به ملت گرامی ایران تقدیم کردند و پیکرها و قامت‌های بلند و برافراشته آنها روی زمین افتاد تا قامت این ملت بزرگ سرافراز و پاینده باقی بمانند.

این مسئول گرامیداشت خاطره شهیدان و ارج نهادن شهادت را عامل اساسی عزت مردم ایران برشمرد و اضافه کرد: قدرت واقعی ما از جهاد و شهادت به دست می‌آید و ما واقعاً در طول این سال‌ها آموختیم که راز سعادت در این است که در میدان جهاد با شمشیر و سربند حاضر شویم و از دشمن نهراسیم.

وی گفت: باید به دشمن هجوم بیاوریم تا کشور ما و همه کشورهای اسلامی دیگر هم از امنیت برخوردار شوند و واقعا روز قدس روزی است که ملت ایران دوباره یاد حماسه آفرینی‌های سرداربزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که بخشی از آنها فرزندان مازندران بودند می‌افتند.
 
* مازندرانی‌های شجاع، صبور و نجیب

سلامی غیور مردان مازندرانی را خالق حماسه‌های بزرگی توصیف و تصریح کرد: واقعا فرزندان مازندران هر وقت که در میدان حضور پیدا می‌کنند و به خط دشمن می‌زنند همه چیز تغییر می‌کند که البته در دوران دفاع مقدس نیز همین گونه بوده است.

وی مازندرانی‌ها را مردمانی واقعاً شجاع، پاکباخته، با شهامت و مومنی دانست و افزود:  مازندرانی‌ها مردمانی صبور و نجیب هستند که سختی‌های ناشی از فشارها و تحریم را تحمل می‌کنند و این که شهدای خود را به زیبایی بدرقه و استقبال می‌کنند و برای فداکاری‌ها، اجر و صبر این شهادت‌ها و مصیبت‌ها مهیا هستند.
 
* مردم، نقطه مرکزی قلب اسلام هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از خانواده‌های شهدا اضافه کرد:  برای خانواده‌های داغدار این عزیزان و برای مردمی که با این عزیزان زندگی کردند و اینها را فرزندان خود می‌دانند واقعاً مبارک است من صمیمانه تشکر می‌کنم و دست بوس همه این مردم هستم.

این مسئول اضافه کرد: در این لحظات معنوی و روحانی واقعاً از همه عزیزان التماس دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و برای پیروزی، نصرت، عزت و اقتدار مسلمین و میهن اسلامی‌مان و برای رفع مشکلات و عبور از این سختی‌هایی که وجود دارد و ما در گذر این سختی‌ها هستیم و همچنین نابودی و محو شدن دشمنان اسلام که بسیار نزدیک است داریم.

وی گفت: دشمنان ما افسرده، عاجز، ناکام و ناتوانند و به یاری خداوند اسلام به برکت همین صبرها، پایمردی‌ها، استقامت‌ها و فداکاری‌ها در حال درخشش است و مردم واقعاً نقطه مرکزی قلب اسلام هستند و قلب اسلام به واسطه این مردم مستحکم است.
 
* اجر اکبر خانواده‌های شهدا

سلامی شهادت را پاداش مردان خدا برشمرد و تصریح کرد: جوانان ما که به میدان جنگ می‌روند و شهید می‌شوند به آرزوی خود می‌رسند اما جهاد و ایثار بزرگتر و همچنین اجرا اکبر مربوط به خانواده‌های این عزیزان است چون این خانواده‌ها آرزوهای خود را بدرقه می‌کنند.

وی افزود: اگر شهدای ما با شهادت به آرزوی خود می‌رسند خانواده‌های این عزیزان با بدرقه شهیدان خود آرزوهای خود را فدا می‌کنند و فدا کردن آرزو، گذشت، معرفت، شناخت و ایمان قوی می‌خواهد و من به همه این خانواده‌های عزیز این صبر و استقامت را تبریک و تهنیت می‌گویم.
 
* خانه شهدا، دروازه ورود به بهشت

فرمانده کل سپاه در ادامه اذعان کرد:  در عین حال که یک تسلیت هم دارد که ما حضور جسمانی این شهدا را در میان خود نداریم هرچند حضور معنوی و روحانی آنها را داریم من به این خانواده‌ها از زبان امیرالمومنین(ع) این نوید را می‌دهم که مردی که به جهاد می‌رود و هجرت می کند خداوند در خانه جانشین او است.

این مسئول اضافه کرد: اگر این عزیزان همسر، فرزند و خانواده‌های خود را در میدان خانطومان تقدیم به پیشگاه خداوند بزرگ کرده و آنها را به معراج فرستادند در واقع آنها را در عالم ملکوت روزی‌خوار الهی کردند ولی باید این مسئله را بدانند که خداوند امروز در خانه جانشین آنها و مراقب و متکفل خانواده‌های عزیزان است که این خود یک افتخار و توفیق بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه بهشت با سختی‌ها به دست می‌آید خاطر نشان کرد: خداوند بهشت را برای این خانواده‌ها ارزانی کرده و با توجه به فرمایش امیرالمونین(ع) که جهاد یک در از درهای بهشت است، خانه این شهیدان نیز دروازه ورود به بهشت است.
 
* پاسدار دستاوردهای شهدا هستیم

سلامی ضمن درخواست صبر و ثبات قدم برای خانواده این عزیزان از خداوند متعال ادامه داد: از خدا می‌خواهیم به  همه نزدیکان شهدای ما صبر، استقامت، ثبات قدم و روح پایداری عنایت کند و متعاقباً اجر صبر را هم به آنها بدهد.

وی تصریح کرد: ما تا آخر این پرچم را برافراشته نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم یک لحظه دستاوردهای باشکوه این عزیزان آسیب ببیند و تا آخر در میدان هستیم و می‌مانیم و دشمن را با شکست‌های خفت‌بار به گورستان تاریخ خواهیم رسانید.

انتهای پیام/