اسلام آباد خبر13:26 - 1400/02/30
دادستان اسلام آبادغرب هشدار داد:

شگرد جدید سارقان؛ تست کرونا درب منزل!

دادستان اسلام آبادغرب گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک که برای تست کرونا درب منزل مراجعه می کنند، موضوع را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

سیدسجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد خبر ، اظهار کرد: با توجه به تداوم شرایط کرونایی در کشور اخیرا" عده ای سارق حرفه ای با پوشش کارشناسان بهداشت به بهانه تست کرونا از افراد سالخورده با ترفندهای خاص بدل اندازی، اغفال و کش رو زنی  طلا و زیورآلات طعمه های خود به ویژه بانوان سالخورده را به سرقت می برند.

 

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه چندین مورد از این وقایع در شهرستان نیز رخ داده و در شهرستان های دیگر نیز شبیه این موارد گزارش شده است لذا مردم باید خیلی مراقبت نمایند و هشدارهای پلیسی را مدنظر قرار دهند.

 

دادستان شهرستان افزود:  بغیر از مراکز مجاز پیش بینی شده  مورد تأیید وزارت بهداشت هیچ فرد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی صلاحیت مراجعه به درب منزل یا اماکن عمومی جهت تست کرونا ندارند و اگر ستاد مبارزه با کرونا در خصوص اعزام کارشناسان بهداشت به منازل شهروندان تصمیمی بگیرد حتما" از طریق رسانه ملی و رسانه های ارتباط جمعی به مردم اطلاع رسانی خواهد نمود.

 

ملایری تصریح کرد:  بدون شک این افراد از سارقین حرفه ای هستند و با توجه به شگردهایی که دارند معمولا طعمه های خود را از بین سالخوردگان به ویژه بانوان شکار می نمایند.

 

دادستان اسلام آبادغرب از مردم خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک که برای تست کرونا  درب منزل مراجعه می کنند، موضوع را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.