اسلام آباد خبر15:26 - 1400/03/12
با حضور مسئولین کشوری و لشکری، و مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب؛

پیکر مطهر شهید سرهنگ خلبان «کیانوش بساطی» در اسلام آباد غرب تشییع شد+فیلم و تصاویر

با حضور مسئولین کشوری و لشکری، و مردم شهیدپرور شهرستان پیکر مطهر شهید سرهنگ خلبان «کیانوش بساطی» در اسلام آباد غرب تشییع شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  پیکر مطهر شهید «کیانوش بساطی»پس از اقامه نماز توسط  حجت‌الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب و ادای احترام و تشریفات نظامی با حضور  جمعی از فرماندهان و مسئولین کشوری و لشکری، جمع کثیری از مردم و مسئولین شهر شهدای مرصاد  و فرماندهی و پرسنل تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا، سپاه، و انتظامی، بر روی دستان مردم شهیدپرور اسلام آباد غرب تشییع و در خانه ابدی زادگاه خود در مزار شهدای اسلام آبادغرب آرام گرفت.

صبح دیروز (سه شنبه ۱۱ خرداد) کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان نیروی هوایی ارتش در پایگاه دزفول هنگام آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران به شهادت رسیدند.
 


شهید کیانوش بساطی متولد ۱۳۶۱ در شهرستان اسلام آبادغرب، سال ۱۳۸۱ در رشته خلبانی دانشگاه شهید ستاری پذیرفته شد که پس از فارغ التحصیلی مدتی در پایگاه هوایی اصفهان و پس از آن در پایگاه هوایی دزفول مشغول به خدمت شد. این شهید والامقام جانشینی گردان آموزشی اف ۵ و معلم خلبان هواپیمای اف ۵ را در کارنامه خدمتی خود داشت.