اسلام آباد خبر17:05 - 1400/03/13
مسئولین اسلام آبادغرب در دیدار با خانواده شهید حاجیمرادی مطرح کردند:

خانواده شهدا باید در ایام انتخابات الگوی مردم باشند/بی تفاوتی مسئولین نسبت به مشکلات مردم خیانت به خون شهداست

مسئولین اسلام آبادغرب در دیدار با خانواده شهید حاجیمرادی عنوان کردند: خانواده شهدا باید در ایام انتخابات الگوی مردم باشند و مسئولینی که نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت هستند به خون شهدا خیانت می کنند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور فرمانده سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب در معیت امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از خانواده شهید حاجیمرادی بمناسبت سالگرد این شهید والامقام سرکشی و تجلیل بعمل آمد.

 


شهید کورش حاجیمرادی رئیس پلیس وقت اسلام آبادغرب در پنجم خرداد 1398 (مصادف با ۲۱ رمضان شب قدر) بعلت درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

 

سرهنگ یاری فرمانده انتظامی شهرستان گفت: شهید حاجیمرادی از افسران وظیفه شناس و خوشنام شهرستان بودند و عاقبت به مقام والای شهادت نائل گشت.

وی افزود: مسئولینی که نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت هستند به خون شهدا خیانت می کنند.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: عضو خانواده شهدا بودن افتخار است چون ایشان برای انقلاب هزینه داده اند.
وی افزود: همانطور که شهدا در دفاع از ولایت و وطن الگوی همه هستند، خانواده شهدا نیز باید در این ایام انتخابات الگوی مردم باشند و مبلغ ارزش های نظام اسلامی باشند.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به آیان قرآن عنوان کرد: شهدا زنده اند و پاداش شهدا نزد پرورگار خیلی عظیم است.

وی افزود: اجر خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست و مقام صبر و رضا که سعادت انسان در آن است، خداوند به خانواده شهدا عنایت فرموده است.

 

 

خانم مهین زمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیان داشت: از برکت خون شهدا، نطام و انقلاب بیمه شده است و با ریختن خون شهید که هدایت کننده است، جامعه به اسلام هدایت شده است.
وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران پشتوانه و مدافع نظام بوده و هستند و در این برهه از زمان به جامعه امید می دهند.

 

همسر شهید حاجیمرادی گفت: از مسئولین شهرستان که به یاد خانواده شهدا هستند تقدیر و تشکر می نمایم.