اسلام آباد خبر23:17 - 1400/03/14
انتقاد امام جمعه اسلام آبادغرب از تأیید صلاحیت افراد مشکل دار در شوراهای شهر و روستا:

توپ در زمین مردم است؛ مردم کوتاهی مسئولین را جبران کنند

امام جمعه اسلام آبادغرب در انتقاد به تأیید صلاحیت افراد مشکل دار در شوراهای شهر و روستا گفت: توپ در زمین مردم است؛ مردم کوتاهی مسئولین را جبران کنند

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه 14 خرداد با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، به بیان مسائل روز کشور و جهان پرداخت.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب در پایان خطبه دوم در ارتباط با تاییدصلاحیت های  کاندیدهای شورای شهر در شهرستان اظهار کرد: واقعا حضور افراد فاقد صلاحیت وافراد بی کفایت در شورا قابل قبول نیست، افرادی که به دنبال استخدامی های قومی خویشی و فامیلی هستند، اینها در شورای شهر مایه مباهات نیست، مایه شرم است.

 

وی تصریح کرد:  ما باید به وظیفه خود عمل کنیم در نهایت اگر  مسئولان کوتاهی کردند و تایید کردند این ما مردم هستیم که  باید وظیفه خود عمل کنیم و دست آنان را کوتاه خواهیم‌کرد.

 

 حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد:  توپ در زمین‌ مردم‌است، از تمامی مردم  خواهشمندم  برای یکبار هم شده انتخاب های  قومی،  قبیله ای و حزبی را کنار بگذارید و هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در شورای شهر  به دنبال انتخاب اصلح باشید .