اسلام آباد خبر16:16 - 1400/03/19
با افتتاح ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی صورت گرفت؛

آغاز شور انتخاباتی در شهر اسلام آبادغرب+عکس و فیلم

با افتتاح ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی، شور انتخاباتی در شهر اسلام آبادغرب آغاز شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  با افتتاح ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان اسلام آباد غرب ، شور و هیجان انتخاباتی در بین مردم  ایجاد شده است.

 دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری اصولگرا و اصلاح طلب هنوز ستادی در شهرستان نداشته و فعالیت آنها فعلا در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی است.

 ستاد جناب آقای دکتر همتی با حضور اصلاح‌طلبان شاخص استان کرمانشاه افتتاح و آغاز بکار کرد که احتمالا بزودی ستادهای ایشان در سطح شهرستان ها آغاز بکار خواهد کرد.

  با وجود انتقادات نسبت به تأیید صلاحیت برخی نامزدهای شورای شهر، مردم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح از بین نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، آینده ای روشن برای خود رقم خواهند زد و شور و نشاط انتخاباتی را دوچندان خواهد شد .

 

 

آیین افتتاحیه ستاد مرکزی آیةالله رئیسی در اسلام آبادغرب  با گردهمایی بزرگ حامیان وی با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان اسلام آباد غرب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در عصر دوشنبه 17 خرداد 1400 برگزار شد.


حجت الاسلام ایرانی در جمع مردم اسلام آبادغرب گفت: ما باید ببینیم شرکت ما در انتخابات موجب خوشحالی چه کسانی و موجب عصبانیت چه کسانی می‌شود و بدانیم که عمل ما چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

وی افزود: کسانی که در مناظرات حرمت‌شکنی می‌کنند و تهمت و افترا می‌زنند پس از تصدی ریاست جمهوری موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام ایرانی تصریح کرد: کسانی که پی‌ریزی کارشان با گناه و حرمت‌شکنی باشد خداوند آنها را یاری نمی‌کند زیرا فردی موفق می‌شود که با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت کارش را آغاز کند نه با گناه و حرمت‌شکنی.
 


 

روز گذشته نیز افتتاحیه ستاد سمر شهرستان اسلام آبادغرب با حضور شخصیت های برجسته استان و هوادارن آیت الله رئیسی در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 
حمید رضا نجفی نژاد مسئول ستاد سمر شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: آیت الله رئیسی به عنوان یاور محرومان برای تغییر وضعیت موجود کشور پای در عرصه انتخابات گذاشته که سبب شده موجی از امیدواری ، شور و نشاط در بین مردم ایجاد شود.

وی افزود : مبارزه با کانون فساد یکی از برنامه های مهم آقای رئیسی است و اگر بخواهیم ریشه فساد را بخشکانیم باید در قوه مجریه از مدیران پاک دست و جوانان انقلابی در قالب گام دوم انقلاب استفاده شود تا دیگر نیازی به محاکمه در دستگاه قضایی نخواهیم داشت.

نجفی نژاد گفت: در دولت آقای رئیسی ارکان و مسئولیت های اصلی بر دوش جوانان شجاع ، متخصص ، انقلابی ، تحول خواه ، پاک و ضد فساد خواهد بود.

رئیس ستاد سمر شهرستان اسلام آبادغرب گفت:توجه به محرومان و مستعصفان و طبقات پایین جامعه از مهمترین اولویت های آقای رئیسی می باشد و اجازه نخواهد داد کرامت و عزت مردم خدشه دار شود.

 


گفتنی ست؛ پیش از این ستادهای  مجمع نخبگان انقلابی و ایثارگران آیت الله رئیسی شهرستان با حضور اکبر جوهری رئیس ستاد اقوام و مذاهب غرب کشور وهیات همراه در اسلام آبادغرب افتتاح شد.


 

 استاد فرزاد حسینی در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در شهرستان اسلام آباد غرب به اجرای سرود “وطن من” پرداخت که هوادارن را به وجد آورد.