اسلام آباد خبر18:15 - 1400/03/27
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

رقابت 73 نامزد در انتخابات شورای شهر اسلام آبادغرب و حمیل/ آمادگی برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در شهرستان

فرماندار اسلام آبادغرب با اعلام آمادگی برگزاری انتخابات پرشور در روز جمعه ۲۸ خرداد با حضور حداکثری گفت: 73نامزد برای 12 کرسی شورای شهر اسلام آبادغرب و حمیل با هم رقابت می‌ کنند.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب  در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،با دعوت مردم به مشارکت حداکثری، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات از فرامین مقام معظم رهبری است و در این راستا با برنامه ریزی و تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است. 

 


وی عنوان کرد: 148 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد 117 شعبه ثابت وسیار برای بخش مرکزی و شهر اسلام آبادغرب در نظر گرفته شده که 72 شعبه شهری و مابقی روستایی می باشند، همچنین تعداد 31 شعبه ثابت وسیار برای بخش حمیل در نظر گرفته شده که 2 شعبه ثابت در شهر حمیل و مابقی روستایی می باشند. 

 

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: 107 نفر در مجموع برای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اسلام آبادغرب و حمیل کاندید شده بودند که پس از طی فرایند بررسی فرایند صلاحیت ها و احتساب آمار انصرافی این رقابت ها تا این لحظه،  63 نامزد برای 7 کرسی شورای شهر اسلام آبادغرب و 10 نامزد برای 5 کرسی شورای شهر حمیل با هم رقابت می‌ کنند. 

 

حیدری عنوان کرد: اعضای شعب آموزش کافی دیده‌اند وانتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان برگزار خواهد شد.