اسلام آباد خبر17:49 - 1400/04/04
امام جمعه اسلام آباد غرب:

همه صندوق های رأی شورای شهر اسلام آبادغرب بازشماری شود/کسانی که افراد مشکل دار را تأیید صلاحیت کرده اند باید پاسخگو باشند

امام جمعه اسلام آباد غرب با تأکید بر بازشماری همه صندوق های رأی شورای شهر اسلام آبادغرب، گفت: کسانی که افراد مشکل دار را تأیید صلاحیت کرده اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت الاسلام سید روح الله موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب در خطبه های نماز جمعه ۱۴۰۰/۴/۴ این شهرستان ضمن اشاره به درخواست نامزدهای انتخابات شورای شهر جهت بازشماری آراء صندوق ها و بررسی تعدادی از صندوق ها و محرز شدن تخلف در بعضی از شعب بیان داشت: تا جایی که فرصت و امکان دارد همه صندوق ها بازشماری شود.

 

 

وی اظهار کرد: بنده بارها در همین تریبون نماز جمعه فریاد زدم و نسبت به تایید صلاحیت های ناصحیح اعتراض کردم، اما متأسفانه گوش شنوایی نبود.

 

 امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: الآن شما مردم ثمره این بی توجهی ها را می بینید که سبب این هجمه از تخلفات شده است.  

 

 

وی خاطرنشان کرد: در یک کلام این آسیب ها در نتیجه توجه نکردن به استعلام از منابع  چهارگانه به وجود آمده که بنده بارها آن را هشدار داده بودم.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: کسانی  که بخاطر منافع شخصی یا گروهی یا رودربایستی، صلاحیت افراد مشکل دار را امضا کرده اند باید پاسخگو باشند.

 

به گزارش اسلام آباد خبر ، امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه قاسم نظری رئیس دادگستری اسلام آبادغرب پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخن پرداخت.

 

 

نظری  با ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری شهرستان گفت: ترویج اصلاح ذات البین از سیاست اصلی دستگاه قضایی و دادگستری اسلام آباد غرب است.

 

 

وی در ادامه بیان داشت: از همه روحانیون و بزرگان و نماز گزاران جمعه و کسانی که در شهرستان اسلام آبادغرب دارای نفوذ کلام و جایگاه می باشند خاضعانه و متواضعانه خواهشمندم قبل از اینکه پرونده ای در دادگستری تشکیل شود و مردم در راه پله ها و راهروهای دادگستری گرفتار شوند نسبت به حل اختلافات و حل مشکلات مردم کمک و پادرمیانی کنید.