اسلام آباد خبر23:57 - 1400/05/03
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کارنامه منافقین نزد ملت ایران سیاه است/اقدامات منافقین همواره در مقابله با منافع ملت ایران بوده

فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ کارنامه منافقین نزد ملت ایران سیاه استف گفت: مردم انقلابی ایران به این نتیجه رسیده اند که وجود نفاق و اقدامات آنان همواره و در همه دورانها در جهت مقابله با منافع ملت ایران بوده است.

 جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ، فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد را به مردم شریف استان کرمانشاه ، به ویژه مردم شهید پرور شهرستان اسلام‌ آبادغرب که نقش ویژه ای در هشت سال دفاع مقدس و بخصوص  عملیات غرور آفرین مرصاد داشته‌اند را تبریک گفت.

 

وی افزود: تاریخ به نیکی از دلاورمردی و حماسه سازی مردم  این خطه غیرت آفرین در عملیات مرصاد یاد خواهد کرد.

 

حیدری گفت: در هشت سال دفاع مقدس فرزندان برومند خطه اسلام آبادغرب در یگانهای رزم با جانفشانی و با اخلاص تمام و تحت تدابیر فرماندهی امام امت ( ره) خوب درخشیدند و در همه میدانهای حماسه از تمامیت ارضی ایران عزیز ، کیان جمهوری اسلامی و انقلاب با تمام وجود دفاع کردند که در واقع  با مجاهدت خود ، فراز برجسته و ممتازی از تاریخ معاصر را به نام خود ثبت و ضبط نمودند.

 

 فرماندار شهرستان عنوان کرد: عملیات فروغ جاویدان فاقد پشتوانه اندیشه و تحلیل نظامی و در نتیجه دستاورد بود. عملیاتی که به وسعت عرض یک جاده و به قول معروف در یک حرکت کرگدنی طراحی شده بود که همه دیدند نتیجه ای جز شکست محتوم برای سازمان منافقین خلق به دنبال نداشت و در مقابل عملیات مرصاد با تدبیر درست ، با توان سنجیده و با ارزش و اعتبار نظامی آنهم همراه با محاسبه گری اجرا شد که  نتایج آن منجر به انهدام یگان‌های نظامی نفاق و تلفات  سنگین بر نیرو‌های دشمن گردید.

 

وی تصریح کرد: باید از عملیات پر افتخار مرصاد بعنوان نقطه عطفی در تاریخ جنگ هشت ساله یاد کنیم و باید به عنوان یک گنجینه پر بهاء در تاریخ کشور ماندگار و جاودانه بماند. امیدوارم جوانان ایران سرزمین در تمام دوران ها با بهره گیری از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و حماسه هایی که فرزندان این ملت به وجود آوردند بتوانند به ره توشه ای برسند که بر اساس آن اگر تهدیداتی احیانا در آینده متوجه کشور شد بر اساس آن از کشور دفاع کنند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به جنایات منافقین از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: ملت ما حافظه بسیار دقیق و قوی در تاریخ انقلاب دارند و همه اتفاقات را به خوبی به یاد دارند و عملکرد سازمان منافقین در  دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهندکرد. حضور این گروهک در کشور عراق و انجام اقداماتی بر ضد جبهه رزمندگان و کمک به ارتش بعث عراق موجب شده ملت ما  نگاهی منفی به این سازمان داشته باشند و کارنامه آنرا سیاه و تاریک ببینند و به همین دلیل موجودیت این سازمان را محل باور و اعتماد خود نمی شناسند و مردم انقلابی ایران به این  نتیجه رسیده اند که وجود نفاق  و اقدامات آنان همواره و در همه دورانها در جهت مقابله با منافع ملت ایران بوده و در هیچ زمانی  در این راستا کوتاه نیامدند.

 

وی عنوان کرد:  نسل جدید جامعه ایران که در امتداد انقلاب پا به عرصه وجود گذاشته اند باید تاریخ انقلاب اسلامی و مجموعه حوادث و اتفاقاتی که در روند دوران انقلاب به وجود آمده را دقیقا مورد مطالعه قرار دهند و با کسب شناخت از رویدادهای گذشته به آنچه که بر اساس مطالعه و شناخت رسیدند و به خیر و صلاح کشور و منافع ملی‌بود مد نظر داشته باشند و به آن اهتمام جویند. و توصیه و تاکید بنده این است که جوانان و نوجوانان در مطالعه رخدادهای گذشته حتما بصورت خاص تاریخ جنگ را مورد توجه قرار دهند و مجاهدت و رشادت رزمندگان مدافع کشور در جهت دفاع از خاک میهن و انقلاب را با نگاه عمیق مورد ارزیابی قرار دهند که قطعا بعنوان یک ایرانی به وجود چنین رزمندگانی در دفاع جانانه از ایران عزیز افتخار خواهند کرد و آنان را به عنوان اسوه های ایثار و شهادت ، الگوی خود قرار خواهند.

 

حیدری در خاتمه اظهار کرد: دلاور مردان رزمنده ، میراث بسیار گرانبهایی در دوران دفاع مقدس و در عملیات مرصاد بنام حماسه ملت ایران به ثبت رساندند و بدست آوردن این حماسه در تبعیت از فرهنگ عاشورای حسینی و با الگو قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی بوده است و به نظرم بر همه واجب است که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مطالعه وصیت نامه های آنان، راه و مشی شهیدان را ادامه دهیم و تحت رهنمودهای مقام معطم رهبری در مسیر آرمان عزتمندانه آنها حرکت کنیم. ان شاءالله.