اسلام آباد خبر23:58 - 1400/05/18
بمناسبت روز خبرنگار در ایام کرونا صورت گرفت؛

تجلیل متفاوت از خبرنگاران اسلام آبادغرب+تصاویر

بمناسبت روز خبرنگار در ایام کرونا تجلیل متفاوت از خبرنگاران اسلام آبادغرب بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در راستای تقدیر از خبرنگاران اسلام آباد غرب بمناسبت روز خبرنگارجهانبخش  حیدری فرماندار و خسرو تمری رئیس ارشاد اسلامی  شهرستان شخصا به محل کار آنها رفتند .

 

حیدری بیان داشت: به حضور خبرنگاران آمدیم تا جسارت ، شجاعت ، تواضع و صبر آنها ستایش و‌قدر شناس زحماتشان  باشیم .

 

  فرمانده سپاه ، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام‌آبادغرب و مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان از جمعی از خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی بسیج شهرستان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب به مناسبت روز خبرنگار تقدیر بعمل آوردند.

 

سرهنگ سلطانقلی ضمن تبریک روز خبرنگار به این عزیزان از ایشان خواست در باب رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی بیشتر کار شود.

 

حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم از خبرنگاران عضو کانون بسیج رسانه شهرستان تقدیر و تشکر نمود و گفت: خبرنگاران ناظران صدیق عرصه اطلاع رسانی هستند.

 

حیدری در دیدارهای متفاوت با اهالی رسانه گفت : رسانه ها جایگاه ویژه ای در حوزه های مختلف اجتماعی دارند و نقد و مطالبه گری در کنار فرهنگ سازی و امیدآفرینی از وظایف رسانه ها است. 

 

وی با تشکر از اهالی رسانه در پیگیری امور و مطالبات بحق مردم گفت : رسانه ها یک فرصت هستند برای پیگیری مشکلات مردم و حل این مشکلات و باید تلاش کرد از این ظرفیت در مسیر درستش استفاده کرد. 

 

در این دیدار ها خسرو تمری تمری از تلاش و کوشش رسانه ها تقدیر و تشکر کرد و بر همکاری همه دستگاهها به رسانه ها تاکید شد. 

 

در ادامه دیدارها خسرو تمری از همکاری ادارات صنعت و معدن و تجارت، اداره جهاد کشاورزی ، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و سپاه ناحیه تقدیر و تشکر کرد.