اسلام آباد خبر21:48 - 1400/05/20
با حضور امام جمعه شهرستان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه محرق ساقه گندم در اسلام آبادغرب + تصاویر

با حضور امام جمعه شهرستان نمایشگاه آثار هنری محرق ساقه گندم هنرمند فرزانه شریفی در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان نمایشگاه آثار هنری محرق ساقه گندم هنرمند فرزانه شریفی در مجتمع فرهنگی هنری غدیر  اسلام آبادغرب افتتاح شد. 

 

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در این مراسم با تقدیر از خانم شریفی برای خلق آثار هنری زیبا گفت : این آثار ارزشمند و بسیار زیبا هستند و شایسته است برنامه ریزی لازم برای برگزاری این نمایشگاه در سطح مسجد جامع هم صورت گیرد. 

 

وی عنوان کرد: شخصا به کار هنری علاقه دارم و آمادگی لازم برای همراهی هنرمندان در موضوعات مختلف به ویژه آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی در این زمینه را دارم. 

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این مراسم از تلاش و کوشش خانم فرزانه شریفی برای خلق آثار هنری ارزشمند معرق با ساقه گندم تقدیر و تشکر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اسلام آبادغرب شهری مملو از هنرمندان توانمند است و روز به روز ظرفیت های شهرستان نمایان تر می شود اما حقیقتا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به تنهایی توان لازم برای پاسخگویی به این ظرفیت ها را ندارد. 

 

وی افزود : عملکرد ما در مقابل حجم و ظرفیت های شهرستان ضعیف است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی حداقل نیازهای هنرمندان باشد و لازم است به ظرفیت ها توجه بیشتری شود . 

 

 

 

 

انتهای پیام/