اسلام آباد خبر16:44 - 1400/06/19
امام جمعه اسلام آبادغرب:

لزوم روشنگری در مقابل تطهیر چهره منافقین توسط جریان های خاص/جشنواره ملی تئاتر مرصاد نیازمند اعتبارات ملی است

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به اهمیت روشنگری در مواجهه با تلاش های رسانه ای و جریان های خاص برای تطهیر چهره منافقین گفت : جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک فرصت مناسب برای شهرستان و استان است که نیازمند اعتبارات ملی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب به اهمیت عملیات غرور آفرین مرصاد اشاره و بر استفاده از همه ظرفلیت ها برای برگزاری مطلوب این جشنواره تاکید کرد.

 

وی در خطبه دوم اظهار کرد: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک امتیاز برای شهرستان و استان است و باید به نحو درستی از این امتیاز استفاده کنیم.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود : یک جشنواره ملی امتیاز بسیار خوبی برای شهرستان و استان محسوب می شود به ویژه در ارتباط با مرصاد که مقام معظم رهبری  به جریان مرصاد اشاره داشتند و گفتند نباید اجازه بدهیم جای شهید  و جلاد عوض شود.

 

وی افزود : در سال ۶۷ و قبل از آن عده ای نقش جلاد داشتند و دستشان به خون مردم و رزمندگان آغشته شده بود، و امروز  جریاناتی  به دنبال تطهیر آنها هستند، و یکی از اقدامات مثبتی که در مقابل جریانات رسانه ای که به دنبال تطهیر  و مظلوم جلوه دادن منافقین  است جشنواره ملی تئاتر مرصاد می باشد و این جشنواره مرصاد می تواند ظرفیت خوبی باشد برای روشنگری و بصیرت افزایی باشد.

 

حجت السلام زمانی موسوی افزود: حضور هنرمندان از سراسر کشور امتیاز خوبی برای شهرستان اسلام آبادغرب می تواند به وجود آورد و در کنار آن برکات زیادی از جمله رفع برخی از آسیب ها و فضای نشاط فرهنگی و حتی گردشگری برای شهرستان داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: ما نظیر این جشنواره را در خوزستان و کردستان و نقاط دیگر کشور  داریم که از اعتبارات ملی برخوردار هستند و ما انتظار داریم در دولت جدید اعتبار ویژه به این جشنواره اختصاص دهند و شهرستان محروم از این اعتبارات نباشد و جای گلایه دارد که در دولت قبل جشنواره از اعتبارات ملی محروم بوده و انشاالله در دولت جدید شاهد توجه ویژه تر به این جشنواره و تخصصی اعتبار ملی برای آن باشیم. 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود : ما در شورای فرهنگ عمومی شهرستان و استان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا جشنواره بتواند به شکل مناسب و کیفی برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/