اسلام آباد خبر23:40 - 1400/06/23
با حضور رئیس کمیته امداد ومدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلام آباد غرب صورت گرفت:

تجلیل از مدیران نیکوکار طرح "مدارس همدل "شهرستان اسلام آبادغرب

با حضور رئیس کمیته امداد ومدیر آموزش وپرورش اسلام آبادغرب ، از مدیران چهار مدرسه در طرح "مدارس همدل "شهرستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آئین تجلیل از ۴مدرسه نیکوکار شرکت کننده در طرح مدرسه همدل ،امروز با حضور بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان و عبدی مدیر اداره آموزش وپرورش برگزار شد.

 

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب، در این جلسه با ابراز خرسندی از ارتباط کمیته امداد با اداره آموزش وپرورش شهرستان عنوان کرد: رضایتمندی مددجویان تحت حمایت که فرزندانشان در طرح مدارس همدل در مدارس فاطمه الزهرا سلام الله، هاجر،نمونه دولتی شهید آوینی و فرزانگان حضور دارند نشان می دهد این طرح موفق می باشد و باید جهت استمرارآن همت گمارد و انشاالله سال جدید هم بتوانیم دانش آموزان بیشتری رادر مجموعه آموزش وپرورش شهرستان مورد حمایت قرار دهیم.

 

 مجتبی عبدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلام آبادغرب نیز گفت: ظرفیت وتعامل مدیران مدارس در زمینه ارتباط با نهادهای حمایتی خصوصا کمیته امداد بسیار زیاد می باشد و اعلام آمادگی خودرادرخصوص هرگونه همکاری و مساعدت با کمیته امداد را دارد.

 

در ادامه هریک از مدیران مدارس طرح همدل گزارشی از اقدامات وتجربیات صورت گرفته به دانش آموزان تحت حمایت در این زمینه را ارائه نمودند.

 

در پایان با اهداء هدایایی از جمله قطعه فرش متبرک آستان قدس رضوی و لوح تقدیر از مدیران طرح مدارس همدل تجلیل بعمل آمد.