اسلام آباد خبر17:33 - 1400/07/10
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تزریق بیش از 100 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب/آمادگی کامل مراکز واکسیناسیون برای ارائه خدمات به مردم

فرماندار اسلام آبادغرب با اعلام آمادگی جهت واکسیناسیون سراسری در شهرستان گفت: بیش از 100 هزار دوز واکسن کرونا در اسلام آبادغرب نزریق شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب امروز به همراه دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مهندس محمدی معاونت بهداشت این شبکه از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهر اسلام آبادغرب بازدید بعمل آوردند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در حاشیه این بازدید در گفتگو با  اسلام آباد خبر  اظهارداشت: برابر اعلام شبکه بهداشت تا به امروز 55 درصدجمعیت شهرستان برعلیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و 6 مرکز روستایی و 4 مرکز شهری در این زمینه برای اجرای کامل طرح فعال هستند که در نوبت اول 67.209 دوز و در نوبت دوم 33.820 دوز و در مجموع 101.029 دوز واکسن کرونا بوسیله مردم در شهرستان دریافت شده است.

 

 

وی عنوان کرد: استقبال مردم خوب است اما انتظار اینست که مردم فهیم شهرستان بیش از این مشارکت داشته باشند چرا که با برنامه ریزی انجام شده ، مراکز واکسیناسیون آماده خدمات بیش از این هستند و  مردم شریف با مراجعه خود و دریافت واکسن گام های موثری در جهت حفظ سلامتی خویش ، خانواده و ارتقای ایمنی درجامعه بردارند.

 

 

 

فرماندار اسلام ابادغرب در این گفتگو اظهار داشت : توقع داریم مردم بزرگوار اسلام ابادغرب در کنار دریافت واکسن حتما رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مهم شمرده شود و به آن مسئولانه پای بند و عامل باشند.

 

فرماندار شهرستان گفت: بنابر اعلام ستاد مدیریت کرونا، حضورکارکنان دولت که واکسن تاکنون نزده اند در محل کار ممنوع می باشد و این موضوع به منزله غیبت محسوب می گردد و از جنبه اداری در دستور پیگیری دستگاهها قرار دارد.

 

 

 

 

حیدری در پایان ضمن تاکید مجدد بر حضورو مشارکت  مردم برای واکسیناسیون ، تصریح کرد: این امر جزء ضروریترین و مهمترین موضوعی است که امروز همه مردم باید به آن اهتمام جدی داشته باشند و به لحاظ حمایت دولت محترم در تامین واکسن این آمادگی در شهرستان وجود دارد که تمامی افراد جامعه براساس ردههای سنی اعلامی، مورد واکسیناسیون قرار گیرند و امیدوارم در روزهای پیش رو شاهدحضور گسترده تمامی شهروندان گرامی در مراکز واکسیناسیون باشیم.

 

وی افزود: اخیرا" به جهت ضرورت توجه به حفظ سلامتی مردم ، اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه ها و بلندگو با هدف دعوت از مردم برای مشارکت در طرح ، در سطح شهرصورت گرفته و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز بهداشتی شماره سه در محله شهرستانی فعال شده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

 

 

انتهای پیام/