اسلام آباد خبر18:31 - 1400/07/11
با حضور معاونین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد:

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی دالاهو

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی دالاهو با حضور معاونین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی  دالاهو با حضور معاونین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

در این آیین از زحمات حمید رضا الهیاری  در مدیریت این اداره قدردانی و  حسین صفری   با حضور شهاب حسینی معاون پشیبانی، رستمی مدیرکل حراست و سبزیان مسئول بازرسی بهزیستی استان کرمانشاه معارفه شد.

 

شهاب حسینی معاون پشیبانی بهزیستی استان کرمانشاه با تشریح سیاست های کلی بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب پذیر و مددجویان تحت حمایت گفت: ما تمام  توان مان را گذاشته ایم تا باری از دوش این مردم برداریم.

 

وی با سفارش بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع بر حمایت دولت برای خدمت رسانی به ضعیف ترین اقشار جامعه هدف در بهزیستی تأکید نمود.

 

روندی بخشدار شهرستان دالاهو از خدمات سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی خانواده های معلول و نیازمند و حفظ جایگاه و تکریم این قشر خاص تقدیر و تشکر نمود و افزود: این اقشار هم نیاز به حمایت مادی و هم معنوی دارند.

 

روندی  گفت: نیاز است از ظرفیت خیرین و جامعه اسلامی در کنار حمایت های دولت در جهت اجرای خدمات و امورات مربوط به بهزیستی کمک و مساعدت گرفت.