اسلام آباد خبر15:39 - 1400/07/12
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای بیش از 10 برنامه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای بیش از 10 برنامه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب با تسلیت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، دهه وقف را تبریک را تبریک گفت و اظهار داشت: وقف از سنت‌های ارزشمند اسلام است که در سیره ائمه اطهار (ع) فضیلت و ثواب   بسیاری برای آن ذکر شده و از آن صدقه جاریه تعبیر می شود.

 
حمید خسروانی در گفتگو با اسلام آبادخبر عنوان کرد: برنامه های متعددی نظیر غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، عزاداری های آخر ماه صفر در بقاع متبرکه شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طرح مانور سلامت (ویزیت و داروی رایگان)در بقعه امام زاده علی اکبر(ع) یا مناطق کم برخوردار شهرستان از محل عواید موقوفات اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب و با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان نیز بمناسبت دهه وقف اجرا می گردد.

گفتنی ست؛ فرماندار اسلام آبادغرب و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مسئول خانه مشارکت سلامت شهرستان  با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف دیدار نمودند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مدیر و اساتید حوزه علمیه امام خمینی اسلام آبادغرب با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب بمناسبت دهه وقف دیدار نمودند.

 

  در این دیدار در خصوص بهره مندی بیشتر از ظرفیت روحانیون و اعزام طلاب به سطح روستاهای شهرستان بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

 

 

مدیر و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب امروز بمناسبت آغاز دهه وقف با حضور در گلزار شهدای شهرستان ضمن غبارروبی به مقام والای شهدا ادای احترام نمودند.