اسلام آباد خبر14:27 - 1400/07/17
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای تامین، شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و با ارائه گزارشی از عملکرد ها و خدمات ناجا درشهرستان، اظهار کرد: نیروهای انتظامی شهرستان در در تمام فصول در مناسبت های متعدد نظیر محرم، اربعین و بحران هایی نظیر کرونا بصورت شبانه روز  فعالیت می نمایند و خدمت به مردم مایه افتخار ماست.

وی افزود: سبزپوشان ناجا با تمام کمبودها و مشکلات از وظایف ذاتی خود غافل نشده و در این راه مقدس، شهدایی را تقدیم انقلاب و اسلام نموده اند.

 

 

سرهنگ یاری با تقدیر از همکاری بسیج و سپاه در گشت های رضویون از حمایت های مسئولین  شهرستان در شورای تأمین، شورای اداری و رسانه ها تقدیر و تشکر نمود.

 

در ادامه حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با گرامیداشت شهدا و تبریک هفنه ناجا، از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به این فرموده امام زمان(عج) که؛ امنیت کالایی بسیار گران بها و گران قیمت است، اظهار کرد: تقدیم 57 شهید  در کارنامه نیروی انتظامی شهرستان از هزینه های گرانبهای امنیت است.

امام جمعه شهرستان عنوان کرد: امنیت کشور ما در همه سطوح مدیون مجاهدت های نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی ست که زحمت می کشند و هزینه می دهند.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: نیروهای انتظامی در همه سختی ها و به ویژه در ایام کرونا زحمات سنگینی را برعهده گرفتند که این زحمات برای مردم و مسئولین فراموش ناشدنی است.

 

 

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارکنان ساعی و منتخبین پرسنل یگان انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

در حاشیه آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اسلام آبادغرب، اعضای شورای تامین، شورای اداری شهرستان از نمایشگاه کشفیات سلاح و مواد مخدر بازدید بعمل آوردند.