اسلام آباد خبر23:39 - 1400/07/21

بازدید فرماندار اسلام آبادغرب از پروژه مجتمع رفاهی وخدماتی در بخش حمیل

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از مجتمع خدماتی رفاهی امام علی ع بخش حمیل بازدید و روند اجرای این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب به همراه جلیلیان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، امروز از مجتمع خدماتی رفاهی امام علی ع بخش حمیل بازدید کردند و روند اجرای این پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

 

 فرماندار اسلام آبادغرب گفت:  این مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع در حاشیه جنوبی بزرگراه اسلام ابادغرب به حمیل و در حومه روستای کله جوب با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵٪ درصد در حال اجرا می باشد.

 

 وی افزود: در این مجتمع که با ۲۴۰۰ متر مربع اعیان در حال اجراست ، امکانات و ابنیه رفاهی متعددی از جمله نمازخانه ،رستوران، سوئیت استراحتگاه مجهز،  فروشگاه ، سرویس های بهداشتی و ساختمان اداری در حال احداث می باشد و تاکنون بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است که ۸۵ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و مابقی سهم‌آورده می باشد.

 

 حیدری تصریح کرد:  مجتمع خدماتی رفاهی امام علی (ع) علاوه بر عرضه سوخت بنزین و گازوئیل و خدمات رفاهی جانبی در فاز بعدی برای ایجاد CNG سرمایه گذاری خواهد شد.

 

 گفتنی است: این مجتمع خدماتی رفاهی یکی از مجموعه های مجهز و کم نظیردر سطح استان به حساب خواهد آمد که برای این مجتمع وسعت قابل توجهی به عنوان فضای سبز و همچنین پارکینگ خودرو اعم از سنگین وسبک در نظر گرفته شده است.