اسلام آباد خبر19:02 - 1400/08/07
امام جمعه اسلام آبادغرب:

لزوم برخورد دستگاه قضا با عاملین ترک فعل ها در کشور/اتفاقات اخیر رخ داده برای فرزندان شهدا بخاطرعدم اشتغال قابل اغماض نیست

امام جمعه اسلام آبادغرب با تاکید بر لزوم برخورد دستگاه قضا با عاملین ترک فعل ها در کشور، گفت: اتفاقات اخیر رخ داده برای فرزندان شهدا بخاطرعدم اشتغال قابل اغماض نیست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به اختلال در شبکه توزیع سوخت در کشور گفت: دشمنان یک بار دیگر با هدف ایجاد بحران و آشوب اجتماعی در کشور، زیر ساخت های کشور را مورد هجمه قرار دادند که بحمدلله با مدیریت صحیح و در سریع ترین زمان این توطئه خنثی شد اما اگرمسئولین دولت قبل به تذکرات مسئولان ذیربط توجه می کردند و حفره های امنیتی که به آنها گزارش داده بودند اصلاح می کردند و تغییرات لازم را اعمال می کردند حتی شاهد این اتفاق هم نبودیم لذا برخی ترک فعل ها کشور را با مشکل مواجه می کند که از دستگاه قضایی می خواهیم با عاملین ترک فعل ها برخورد نماید.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیر از پیگیری بحث احداث مسکن توسط مسئولین شهرستان، استان و نمایندگان مردم در مجلس گفت: با وعده های دولت جدید امید در دل مردم زنده شده اما مسئولان ذیربط و دستگاه های نظارتی باید مراقبت نمایند پیمانکاران با جان مردم بازی نکنند و اتفاقات زمان زلزله ]آبان 96[در بحث مقاوم سازی رخ ندهد و همزمان با احداث مسکن، خدمات رفاهی، فرهنگی، اجتماعی و زیرساخت های لازم مدنظر قرار داده شود.

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه با اشاره قوانین استخدامی فرزندان شهدا در کشور گفت: حق استخدام خانواده شهدا و ایثارگران باید رعایت شود و سهمیه اختصاص داده شده برای جذب باید عادلانه باشد.

 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده برای فرزندان شهدا در چند شهرستان کشور، گفت: اتفاقاتی که برای فرزندان شهدا در برخی استان های کشور افتاد که منشاء آن بیکاری و عدم اشتغال بود، قابل اغماض نیست.

 

 حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان با تبریک به مهندس افشین شهردار جدید اسلام آبادغرب،  بخشی از مطالبات مردم از شهردار جدید من جمله؛ رسیدگی به مشکلات شهر، توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار حاشیه شهر، ساماندهی وضعیت معیشتی، حقوقی و بیمه ی کارگران شهرداری، جلوگیری از استخدام های فامیلی و بی ضابطه و ارائه گزارش مستمر به مردم را بیان نمود.

 

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با تاکید بر لزوم توجه بر مطالبه گری عنوان کرد: در تربیت صحیح اسلامی باید عنصرمطالبه گری، علم، دانش، ایمان و مهمتر از همه انقلابی گری باید مورد توجه خانواده ها و متولیان فرهنگی قرار بگیرد.