اسلام آباد خبر16:30 - 1400/08/13
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در اجتماع روز سیزده آبان:

تنها راه موفقیت ملت ما ایستادگی در برابر زورخواهی وخباثتهای آمریکاست

امام جمعه اسلام آبادغرب در اجتماع روز سیزده آبان گفت: تنها راه موفقیت ملت ما ایستادگی در برابر زورخواهی وخباثتهای آمریکاست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در اجتماع عظیم مردم در اسلام آباد غرب گفت:پرچمی را که امام راحل با کمک جوانان بلند کردند هرگز وبه کوری چشم دشمنان زمین نخواهد ماند و استوارتر می‌ماند.

 

 وی تنها راه موفقیت ملت را ایستادگی در برابر زورخواهی وخباثتهای آمریکا دانست و گفت: کسی که خودش را تنها ابرقدرت دنیا می‌داند توان دفاع از یک کشتی سرقتی را ندارد و این ماهیت آمریکاست و این آمریکای جنایتکار است که مذبوحانه به پایگاههای خود برمی گردد و ملت و پاسداران ما با سلاح ساده در برابر آنها ایستادند و مقاومت کردند.

 

 

 امام جمعه شهرستان افزود: سفارش رهبر انقلاب را بعنوان رویکرد و راهبرد هرگز فراموش نخواهیم کرد و نباید دشمنی آمریکا را فراموش کنیم، اگر فراموش کنیم شکست خواهیم خورد.

 

 وی عنوان کرد: باید در تحریمها با عینک بدبینی  نگاه کنیم چرا که آنها خود باعث شدند ما شعار مرگ بر آمریکا را سر دهیم و باید بدانیم که در طول انقلاب آمریکا بود که با نقشه های مختلف و شوم خود خواست کشور ما را به انحراف ببرد.

 

 حجت‌الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: چهره واقعی آمریکا این است که به دنبال سرقت اموال مملکت ما بودند اما رهبر ما چون ابراهیم زمان راه را از چاه برای ما نمایان و روشن کردند تا در مقابل تهدیدها و آشوبها، جنایات آمریکا و همدستانش را  فراموش نکرده و با معنویت و بصیرت برهمه مشکلات پیروز شده و خواهیم  شد.

 

 امام جمعه شهرستان در پایان از بانیان برنامه روسای ادارات مسئولین، بازاریان، مدیران مدارس، دانش آموزان و دانشجویان که یوم الله سیزده آبان را گرامی داشتند تشکر و قدردانی نمود.