اسلام آباد خبر16:47 - 1400/08/13

میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در مقابل زیاده خواهی‌ها هم کوتاه نخواهیم آمد

میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در مقابل زیاده خواهی‌ها هم کوتاه نخواهیم آمد : رئیس جمهور گفت: همانطوری که گفته ایم میز مذاکره را ترک نمی‌ کنیم، اما در مقابل زیاده خواهی ها هم که دنبال تضییع منافع ملت ما هستند، ایستادگی می‌کنیم. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازمرآت؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم شهید پرور سمنان و در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان ماه گفت: از حضور پرشور و مردمی دانش آموزان و دانشحویان و مردم غیور و همیشه در صحنه استان سمنان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور با قدردانی از اقدام شایسته سپاه پاسداران در باز پس گیری نفت کش ایرانی گفت: این عمل دزدی آمریکا در افکار عمومی عملی قبیح و زشت بود.

وی با اشاره به اینکه سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران ۴۰ ساله نیست بلکه این دشمنی، بیش از ۷۰ ساله است، بیان کرد: با این تفاوت که در سی ساله اول، آمریکا با کودتا و حمایت از حاکمان دست نشانده در چپاول منافع ملت ایران موفق می شد اما در ۴۳ سال اخیر پس از انقلاب، پیروز این میدان در برابر دشمنی های بی پایان آمریکایی‌ها ملت ایران بوده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مذاکره مدنظر ما، یک مذاکره نتیجه محور است، گفت: ما به هیچ عنوان از خواسته به حق ملت ایران یعنی رفع تحریم های ظالمانه کوتاه نخواهیم آمد.

رئیسی در ادامه تصریح کرد: همانطوری که گفته ایم میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما در مقابل زیاده خواهی ها هم که دنبال تضییع منافع ملت ما هستند ایستادگی می‌کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم ایران همواره اقدامات مداخله گرانه و قلدرمآبانه آمریکاییها در منطقه از جمله رفتار اخیر آنها را تقبیح کرده اند، اظهار کرد: همواره قدردان پاسخ های هوشمندانه و مقتدرانه پاسداران غیور مرزهای عزت و استقلال کشور و ضامن منافع ملت ایران، هستند.

رئیسی در نهایت اذعان کرد: از منافع ملت ایران به هیچ عنوان عقب نشینی نخواهیم کرد هم رفع تحریم و هم خنثی سازی تحریم ها رادنبال می کنیم.

اجتماع کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»  بار دیگر بر ایستادگی بر آرمان های انقلاب تاکید و پیام انقلاب خود در عدم تسلیم و سازش در برابر زورگویان و مستکبران عالم را فریاد زدند.

انتهای پیام/