اسلام آباد خبر16:18 - 1400/08/27
گزارش تصویری-تشریحی؛

افتتاح کتابخانه عمومی خیرساز رکسانا میناشی در اسلام آبادغرب/تجلیل و رونمایی از خیابان بانوی نیکوکار شمسی گلمحمدی

در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی خیرساز زنده یاد رکسانا میناشی، آیین تجلیل و رونمایی از خیابان بانوی نیکوکار شمسی گلمحمدی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضورمدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه،فرماندار، امام جمعه، شهردار، شورای شهر و مسئولین شهرستان، امروز  کتابخانه عمومی خیرساز زنده یاد رکسانا میناشی واقع در مسکن مهر شرف آباد با حضور خیر کتابخانه ساز شمسی گلمحمدی در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

در این آیین  حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب، فریبرز نجفی مهر مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب و معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه با بیان سخنانی در خصوص اهمیت  کتاب و کتابخوانی و نقش آن در توسعه فرهنگ، دانش و اقتصاد جامعه، از اقدامات خداپسندانه بانوی خیراندیش “شمسی گلمحمدی ” تقدیر و تشکر نمودند.

 

در خاتمه این مراسم ضمن تجلیل از بانوی نیکوکار شمسی گلمحمدی بخاطر ساخت دبیرستان رکسانا میناشی، پارک میناشی، کتابخانه عمومی رکسانا میناشی و حمایت از اقشار کم برخوردار، در راستای تجلیل از نیت خیرخواهانه این خیر ارزشمند، از تابلو خیابان اصلی مسکن مهر شهید نژادرضایی که با همت شورای شهر و شهردار  اسلام آبادغرب بنام "شمسی گلمحمدی " نامگذاری شده بود،بدست این بانوی نیکوکار باحضور مسئولین استانی و شهرستان رونمایی شد.

مسئولین اسلام آبادغرب در حاشیه این مراسم از این بانوی نیکوکار درخواست نمودند که در راستای اشتغال و کارآفرینی در این شهرستان محروم سرمایه گذاری نماید و ایشان با وصف داشتن گلایه هایی از عدم همکاری مسئولین پیشین، ابراز امیدواری کرد درصدد اجرای طرح های ماندگار برای مردم عزیز شهرستان اسلام آبادغرب است.

در این مراسم برنامه هایی متنوعی من جمله اجرای سرود توسط نونهالان مهد غنچه ها و موسیقی سنتی برگزار شد .