اسلام آباد خبر16:23 - 1400/08/29
به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد؛

رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی در اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت آغاز هفته بسیج رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، امروز همزمان با آغاز هفته بسیج رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی در اسلام آبادغرب باحضور مسئولین و با شرکت ۵۰۰ بسیجی آغاز شد.

 

سرهنگ‌ سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در ابتدای این مراسم با تبریک هفته مبارک بسیج و خیرمقدم به مدعوین و بسیجیان شهرستان، گفت : در این رزمایش ۵۰ گروه جهادی از بسیجیان شهرستان در طول هفته بسیج خدماتی از قبیل ویزیت رایگان ، توزیع دارو ، فعالیت های عمرانی ، فرهنگی ، قرآنی و آموزشی در مناطق محروم انجام می دهند.

 

وی افزود : همچنین در این هفته طی چندین مرحله بسته های معیشتی و کمک های مومنانه در بین افراد کم بضاعت شهرستان توزیع می شود .

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب ضمن تبریک هفته بسیج در این مراسم گفت: اقدام بسیار ارزشمندی است که امسال برنامه های هفته بسیج  با خدمت رسانی گروه‌های جهادی به مردم آغاز شد.

 

وی با اشاره به الگو برداری بسیج از سیره اهل بیت(ع) گفت: امام راحل(ره) یک شاخص بسیار خوب برای الگو برداری بسیج است، حرکت بسیجیان نماد و الگوی ارزشمند و بارزی برای جوانان می باشد.

وی در خاتمه از بسیج سازندگی و سپاه شهرستان در راستای  خدمت رسانی به محرومین و مناطق کم‌برخوردار تقدیر و تشکر نمود.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج یادآور رشادت ها، شجاعت ها و میدان داری بسیجیان ما در 8 سال دفاع مقدس بود، دورانی که مقام معظم رهبری بعنوان گنجینه از آن یاد می کند و امروز وظیفه داریم ایثارگری بسیجیان را بازنگری و بازاندیشی کنیم.

وی افزود: در کسوت بسیجی بایستی با مطالعه دقیق و با موضع گیری شفاف،  آرمان شهدا را به نسل هلی آینده منتقل کنیم و فرهنگ جهاد و مقاومت را ترویج نمائیم.