اسلام آباد خبر22:15 - 1400/08/30
فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

تأکیدبر اجرای هرچه با شکوهتر برنامه های هفته بسیج در اسلام آبادغرب/واکسیناسیون 80 درصدی جمعیت شهرستان

فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شورای اداری بر اجرای هرچه با شکوهتر برنامه های هفته بسیج در شهرستان تأکید نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جلسه شورای اداری باحضور مدیران شهرستان وبا محوریت هماهنگی برای اجرای برنامه های هفته بسیج برگزار گردید.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تبریک هفته بسیج به اعضای شورای اداری و همه بسیجیان شهرستان اظهارداشت: در هفته بسیج که یاداور مجاهدت و حماسه سازی های بسیجیان دلاور در دوران پر افتخار دفاع مقدس است باید به گونه ای برگزار شود که یاد آن دوران به شایستگی گرامی داشته شود.

وی افزود :چون بسیج از مردم است و برای مردم تلاش میکند،پس پاره تن مردم است.

حیدری عنوان کرد: همه مدیران ومسئولین شهرستان بسیجی هسستند و لذا برای برگزاری هفته بسیج باید با ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در برگزاری با شکوه برنامه ها همکاری لازم را داشته باشند

 وی در ادامه سخنان خود  با اشاره به این فرموده امام خمینی (ره)؛ که از خدا میخواهم که مرا با بسیجیانم مشحور گرداند چرا که در دنیا افتخارم این است که بسیجی ام.ابراز داشت: ایمان، اخلاص، روحیه شهادت طلبی، تواضع و صمیمیت، ابتکار و خلاقیت، عزت نفس، گمنامی و دوری از شهرت طلبی، غیرت و جوانمردی،صبر، پایداری و شکیبایی از ویژگی های شخصیتی بسیج است که این ویژگی ها در دوران دفاع مقدس و در دفاع از کشور به وسیله بسیجیان به خوبی به اثبات رسیده است.

 

وی اظهار داشت : مقام معظم رهبری؛ بسیج را مجموعه ای دانسته که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشوردر راه اهداف عالیه ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل نمودن کشور جمع شده اند و مقام معظم رهبری در جای دیگری فرموده اند: همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مومنانه و پرتلاش نیروهای بسیجی درصحنه های جنگ اتفاق افتاده است و این را همه باید بدانند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در عین حالی که باید برنامه های هفته بسیج هرچه با شکوهتر برگزار شود اما در کنار آن ،اجرای پروتکلهای بهداشتی باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

 

وی همچنین بر اجرا و برگزاری برنامه میزخدمت و دیدارچهره به چهره مسئولین با مردم و پیگیری لازم برای رفع مشکلات آنان و بویژه تکریم خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان جبهه وجنگ دراین هفته تأکید کرد.

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه وضعیت شهرستان را از نظر کرونا زرد عنوان کرد و گفت: این وضعیت شکننده است و مردم باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بخصوص استفاده از ماسک مواظب سلامتی خود و دیگران باشند وضرورت دارد اقشار مختلف مردم ، اصناف، بازاریان و ادارات نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی جدی تر باشند.

 

وی با اعلام اجرای طرح واکسیناسیون برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اظهار داشت: تاکنون 80 درصد جمعیت شهرستان واکسینه شده است و چون تنها راه ایمن سازی جامعه برای کاهش مرگ ومیر در برابر ویروس کرونا، واکسیناسیون عمومی است لذا از کسانی که تا الان اقدام به دریافت واکسن ننموده اند دعوت میکنیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران به مراکز پیش بینی شده برای واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسن دریافت نمایند.

 

حیدری در خاتمه بر لزوم هوشیاری و آمادگی کلیه دستگاه های عضو شورای اداری و بویژه اعضای ستاد بحران شهرستان درآمادگی وپیشگیری از حوادث احتمالی نظیر سیل ناشی از بارش های سیل آسای احتمالی تاکید نمود.

 

سرهنگ سلطانقلی در این جلسه با تشریح برنامه های هفته بسیج از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خبر داد(مشروح گفتگو اینجا)