اسلام آباد خبر15:08 - 1400/09/03
تجدید بیعت و میثاق با ولایت بمناسبت هفته بسیج؛

رزمایش اقتدار بسیجیان اسلام آبادغرب+تصاویر

رزمایش اقتدار بسیجیان اسلام آبادغرب با حضور گسترده آحاد و اقشار بسیجیان این شهرستان در سالن ورزشی شهید شهبازی برگزرا شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بمناسبت هفته بسیج و چهل و دومین سالگرد تأسیس بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان اسلام آبادغرب در راستای تجدید بیعت و میثاق با ولایت  با حضور گسترده آحاد و اقشار بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

 

 سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با تبریک این روز به همه بسیجیان به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب و  همه شهیدان درود و صلوات فرستاد.

وی در ادامه گفت: ما امروز در دو جبهه قرار گرفتیم یکی جبهه حق ودیگری جبهه باطل وشهیدان ما در جبهه حق علیه باطل قرارگرفتند واز آرمانهای انقلاب جانانه دفاع کردند که ما امروز شاهد تبلور وجلوه گری بسیجیان سلحشور هستیم، شهیدان مردانه ایستادند تاامروز بعداز چندین سال  آوای بسیجیان دراین دوران طنین انداز شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در شهرستان افزود: امروز شهرستان اسلام آباد غرب با کمک مردم،  مسئولین و بسیجیان در وضعیت زرد قرار گرفته و بسیج هرجاکه  ورود پیدا کرده منشاء خیر وبرکت بوده است.

وی اظهارداشت: بسیجیان و پیشکسوتان جبهه و شهادت در همه عرصه ها از مملکت دفاع کردند واین برگ زرینی برای  تاریخ کشور ماست که امروزه درهمه عرصه ها موفق هستیم

 

️سرهنگ سلطانقلی با اشاره به میز خدمت در روستاهاگفت :این  کاری بسیار پسندیده است که همه ما در جبهه حق حاضریم و برای آبادانی و سرافرازی ایران  تلاش میکنیم وهمه ما مردم وبسیجیان درتلاشیم تا شاهد ایرانی سرافراز، ایرانی دلاور، باشیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب و جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم در سخنانی با برشماری ویژگی بارز بسیج از نگاه امامین انقلاب به تشریح شاخص های ارزشمند این شجره طیبه و ثمرات و برکات این شجره طیبه پرداختند.

در این مراسم ورزشکاران باستانی و رزمی کاران بسیجی به اجرای حرکات نمایشی رزمی و پهلوانی پرداختند، رجز خوانی مداحان و رزم نوازی تیم موزیک دلاوران ارتشی از دیگر برنامه های جذاب این مراسم معنوی بود.