اسلام آباد خبر22:02 - 1400/09/03
به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

اردوی جهادی بسیج مهندسین کشاورزی در اسلام آبادغرب

گروههای جهادی بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آباد غرب به مناسبت هفته بسیج اردوی جهادی یک روزه به خدمت رسانی به کشاورزان و روستائیان پرداختند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته بسیج با مشارکت جمعی از مهندسین بسیج کشاورزی ، اردوی جهادی یک روزه جهت خدمت رسانی به کشاورزان و روستائیان برگزار شد.

مهندس سمیه محمدی مدیر کانون بسیج کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: این اردوی جهادی با اعزام مهندسین بسیج کشاورزی به روستاهای دهستان حومه و شیان شهرستان برگزار شد. در این اردوی جهادی مهندسین بسیجی در خصوص کنترل جوندگان مضر کشاورزی( موش مغان) در مزارع گندم و کلزا، پروب برداری جوندگان و اصول  فنی کنترل علفهای هرز در مرحله داشت آموزش دیدند  و به آموزش کشاورزان پرداختند.

 

گروه جهادی کلینیک سیار دامپزشکی بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آباد غرب به روستاهای شهرستان در هفته مبارک بسیج اعزام شد.

مدیر کانون بسیج کشاورزی شهرستان در این رابطه اظهار کرد: به همت گروههای جهادی بسیج مهندسین کشاورزی و دامپزشکی به روستاهای شهرستان اعزام شدند و نسبت به معاینه دامها ، ارائه مشاوره های بهداشتی و نظارت بهداشتی درجایگاههای  امور دام  و آموزش دامداران اقدام شد .

 

 

مهندس محمدی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج به همت گروههای جهادی بسیج مهندسین کشاورزی و مربیان طرح جهش تولید بسیج کشاورزی کلاسهای علمی آموزشی کشاورزی برای کشاورزان و تسهیلگران روستایی برگزار شد .

 

 

انتهای پیام/