اسلام آباد خبر19:47 - 1400/09/09
با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور برگزار شد؛

مانور سراسری زلزله و ایمنی در اسلام‌آباد غرب+تصاویر

بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در اسلام‌آباد غرب برگزار شد‌.

به گزارش اسلام آباد خبر ، این مانور که با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر  و سایر ادارات ستاد بحران در مدرسه شاهد میناشی برگزار گردید تمرینی با بازخورد مناسب جهت مقابله در شرایط واقعی داشت.

 

مصدومین حادثه توسط دانش آموزان و تیم‌های امداد و نجات به مکان امن انتقال داده شدند و خدمات  امدادی و درمانی توسط نجاتگران با تجربه و فوریتهای پزشکی به آنها ارائه گردید.

 

غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب اظهار داشت که این‌ مانورها توان امدادی و مقابله با بحران را در شرایط واقعی بالا می برد و می توانیم با توان بیشتر و مناسب تری خدمات را به آسیب دیدگان ارائه دهیم.

 

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری مطلوب فرمانداری و  ادارات آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، برق، آب و فاضلاب،گاز،  نیروی انتظامی، راهنمایی و‌ رانندگی و سپاه پاسداران تقدیر نمود و از عموم مردم جهت فراگیری آموزشهای امدادی در جمعیت هلال احمر دعوت بعمل آورد.

 

حسین مرعشی معاون اداره آموزش و‌پرورش  ضمن تشکر از مدیریت و‌ همکاران دبیرستان شاهد رکسانا میناشی تاکید به  برگزاری چنین مانورهایی داشتند تا بتوان شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور را محقق نمود و دانش آموزان را در این امر سفیران آموزش قلمداد نمود که این آموزشها  را به خانواده خویش انتقال دهند تا شعار هر خانواده ایرانی یک امدادگر محقق گردد.

 

 

انتهای پیام/