اسلام آباد خبر10:05 - 1400/09/11
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان اسلام آبادغرب+عکس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب از تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان خبر داد.

یوسف حاصلی در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، با اعلام تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان، اظهار کرد: در راستای برنامه تنظیم شده از سوی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اسلام آباد غرب مبنی بر بازرسی و نظارت از کلیه واحد های خبازی سطح شهرستان در قالب گشت مشترک با حضور ادارت صمت، فرمانداری، شبکه بهداشت، درمان و بسیج اصناف در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: روز گذشته  از واحدهای خبازی مسیر  محله سید حشمت _ خیابان راه کربلا و هفتصد دستگاه بازرسی صورت پذیرفت و بر اساس گزارش بازرسان تخلفاتی از قبیل عدم درج قیمت - تقلب ( نان بدون کیفیت) مشاهده، و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد و منجر به تشکیل پرونده و طی گزارش بازرسی جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

 

مهندس حاصلی با اشاره به تدوام بازرسی ها گفت: بازرسی ها مستمر در قالب گشت مشترک با محوریت اداره صمت از خبازی های سطح شهرادامه دارد و موارد کم فروشی، گران فروشی ، عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی، رعایت ساعت کار و...  بررسی می گردد وبا متخلفان برخورد قانونی بعمل می آید.

 

گفتنی ست؛ پیش از این در ادامه بازرسی ها مستمر  امروز نیز  گشت مشترکی با حضور نمایندگان فرمانداری, شبکه بهداشت ودرمان و اداره صمت از  خبازیهای سطح شهر(میدان امام(ره ) شهرک 103 هکتاری منطقه بیمارستان وهفتصد دستگاه )بازدید بعمل آمد.

 

 

انتهای پیام/