اسلام آباد خبر14:00 - 1400/09/14
در بازدید سرزده فرماندار اسلام آبادغرب از ادارات شهرستان مطرح شد؛

تأکید بر ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مردم در ادارات اسلام آبادغرب

در بازدید سرزده فرماندار اسلام آبادغرب از ادارات شهرستان بر ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مردم در ادارات تأکید گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از ادارات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، تامین اجتماعی، برق و مخابرات به صورت سرزده بازدید و از نزدیک فعالیت و خدمات رسانی این ادارات را مورد بررسی قرار داد.

 

حیدری درجریان این بازدید که از بخش های مختلف ادرات، عنوان کرد: ارائه خدمات مورد انتظارمردم بادقت وهمت مضاعف و با تلاش مجموعه کارکنان دستگاهها باید در سر لوحه پیگیری ها قرار گیرد و در این راستا نقش دستگاه های خدمات رسان به جهت ضرورت در خدمات رسانی آنها به مردم از اولویت های اصلی باید باشد.

 

وی افزود: خدمت به خانواده های محروم و کم بضاعت توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) با حفظ کرامت آنها ،کار ارزشمندیست که انجام آن نصیب کارکنان تلاشگر این نهاد شده است وامیدوارم با توانمند سازی اغلب این خانواده ها شرایط بهتر برای خود کفایی آنها فراهم شود.

 

فرماندار اسلام ابادغرب نقش تأمین اجتماعی در زندگی مردم را مهم توصیف کرد و اظهار داشت: اداره تأمین اجتماعی شهرستان باید برای ارتقای خدمات بیشتر و حمایت از جامعه هدف خود و ایجاد رضایت مندی در آنها بیش از پیش تلاش نماید.

 

وی در بازدید از ادارات برق و مخابرات شهرستان و دیدار با کارکنان آنها بیان داشت: اداره زندگی مردم وابسته به برق و ارتباطات است و هر زمان به هر دلیلی نواقصی در این خدمات در جریان زندگی مردم ایجاد شود، باعث بروز مشکلاتی برای آنها می گردد، لذا ضرورت دارد کارکنان زحمتکش اداره برق و مخابرات در زمان بروز اشکالات و نقص های در شبکه های آنها برای رفع مشکل ، با هدف رضایت مندی مردم پیگیر رفع مشکلات باشند.

 

 

انتهای پیام/