اسلام آباد خبر18:04 - 1400/10/09
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب:

سردار سلیمانی نماد فرهنگ، بصیرت و ولایتمداری بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: سردار سلیمانی نماد فرهنگ، بصیرت و ولایتمداری بودند که می توان از او یک الگو ساخت برای نسل امروز و نسل های آینده و تلاش کرد در همه ابعاد به تفکر او رجوع پیدا کرد تا مسیر درست را پیدا کرد و افراد از لغزش ها نجات یابند.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت : انقلاب اسلامی ایران پر از حوادث و اتفاقاتی است که سراسر درس وعبرت برای نسل جدید است که با نگاهی عمیق به این تحولات و اتفاقات و رویدادها می توان قدرت و اقتدار نظام اسلامی را مشاهده کرد.

 

وی افزود : به نظر می رسد نهم دی ماه را باید یک تحول بزرگ در جریان انقلاب اسلامی دانست و مهمترین مشخصه این روز حضور نسل جوان و انقلابی در حمایت از انقلاب دانست.

 

تمری افزود : مردم در نهم دی ماه نشان دادند که با هر تفکر و اندیشه ای در مسیر انقلاب و رهبری هستند و حاضر نیستند ارزشهای بی نظیر این انقلاب که ثمره خون صدها هزار شهید و جانباز است را فدای نگاههای شخصی و سیاسی کنند و لذا در اقدامی با بصیرت و آگاهانه و حضوری پرشور و پرشکوه نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : جریان فتنه و نفاق همیشه در مسیر آرمان های ملت ایران بوده و همیشه این جریان در وابستگی کامل با جریان های استعماری و نظام های سلطه هم صدا و هم آهنگ بوده اند و به دنبال پیاده کردن نقشه های شوم نظام سلطه در ایران بوده و هستند .

 

تمری افزود : این جریان هم با هویت دینی جامعه و هم با هویت ملی ایران در تضاد و کشاکش هستند و از همه ابزارها برای ضربه زدن به ملت ایران حتی زنان و کودکان کوتاهی نکرده و نمی کنند و همیشه در تلاش هستند تا به عنوان پیاده نظام نظام سلطه در داخل بر پیکر نظام خدشه وارد کنند و مسیر رشد  بالندگی ملت ایران را متوقف کنند و این کار را با هر شیوه و روشی به انجام می رسانند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه افزود : جریان های فتنه ، نفاق ، انحراف و حتی جریان های تجزیه طلب همه به پشتوانه نظام سرمایه داری فعالیت می کنند و تاریخ 42 سال گذشته انقلاب نشان می دهد هیچ جایگاه و پشتوانه مردمی را دارا نمی باشند و امروز بیش از هر گروه و جریانی مورد نفرت مردم ایران هستند.

 

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی افزود : مردم ایران در مراسم باشکوه استقبال بی نظیر در تشیع پیکر سردار بزرگ مقاوت شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند پس از یک دهه  بر خلاف برآورد محاسباتی دشمن دل در گرو نظام و انقلاب و سیاست های منطقه ای نظام دارند.

 

تمری گفت : سردار سلیمانی نماد فرهنگ بصیرت و ولایت مداری بودند که می توان از او یک الگو ساخت برای نسل امروز و نسل های آینده و تلاش کرد در همه ابعاد به تفکر او رجوع پیدا کرد تا مسیر درست را پیدا کرد و افراد از لغزش ها نجات یابند.

 

وی در ادامه افزود : نمی توان سردار بزرگ مقاومت و شجاعت را تنها در جبهه های نبر تعریف کرد و این ظلمی بزرگ بر شهید مقاومت است ، چرا که او علاوه قدرت محاسبات عملیاتی دارای قدرت بی نظیری در تحلیل موضات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی بود و این مدعا را باید در شکوه و عظمت استقبال بی نظیر تشیع پیکر او اثبات کرد.

 

وی در پایان افزود : امیدوارم با بصیرت و دوراندیشی در مسیر نظام و انقلاب و ولایت و در راهی که شهدا رفتند ثابت قدم باقی بمانیم.