اسلام آباد خبر11:15 - 1400/10/26
در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب مطرح شد:

ضرورت مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر/ارائه گزارش عملکرد مدیران به مردم/تشکیل قرارگاه عملیاتی خدمت رسانی به مردم

در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب علاوه بر تاکید بر بزرگداشت دهه فجر مواردی از قبیل ارائه گزارش عملکرد مدیران به مردم و تشکیل قرارگاه عملیاتی خدمت رسانی بیشتر به مردم مطرح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیران و مسئولین در محل فرمانداری  اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام زمانی امام جمعه اسلام آبادغرب اظهار  داشت : انقلاب اسلامی به لحاظ کیفیت و کمیت قابل قیاس با انقلابهای دیگر نیست. ماندگاری وحفظ انقلاب با اهداف متعالی خود  یک دستاورد بسیار مهم در تاریخ است که باید به آن  اهتمام داشت.

 

وی افزود: لازم است در برگزاری مراسمات مهمی همچون دهه مبارکه فجر ؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بصورت هنرمندانه  تشریح کرد تا یاد آن دوران پر افتخار گرامی داشته شود.

 

حیدری فرماندار شهرستان در جلسه بیان داشت: بزرگداشت جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت مردم در دهه سالگرد پیروزی انقلاب ؛ یادآور مبارزات مردم در سال ۵۷ است که باید با شکوه خاصی ارج نهاده و گرامی داشته شود. 

 

وی افزود: مردمی کردن مراسمات این ایام فرخنده میتواند زمینه ساز حضور گسترده اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان در اجرای برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی باشد که ضرورت دارد برای آن ؛ باید برنامه ریزی شود.

 

 

 

 وی اضافه نمود:ایام دهه خجسته فجر ؛ فرصت مناسب و مغتمی است که مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از عملکرد  و فعالیت های خود را به اطلاع مردم بزرگوار شهر ستان برسانند.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده ناحیه بسیج مقاومت اظهار داشت: سپاه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر با برنامه ریزی خوب ؛ مجموعه ای از اقدامات را برای بزرگداشت این ایام در دستور کار دارد که با حضور مردم و بسیجیان آنرا اجرایی خواهد کرد.و تاکید داریم مشارکت مردم در اینگونه مراسمات موجب باشکوهتر شدن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب خواهد شد.

 

تمری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: کمیته های فضای مجازی ؛ ورزش و جوانان؛ زنان و خانواده، مساجد؛ هیات های مذهبی؛ ایثارگران؛ فضاسازی و تبلیغات ، شهری ، روستایی وعشایری؛ بسیج؛ دانشجویی.؛فرهنگیان ؛اصناف و بازارتان؛تشکلهای مردمی؛ کودک و نوجوان؛ روحانیت از جمله کمیته های هستند که بر اساس وظایف تعیین شده باید برای دهه فجرتشکیل شوند و جلسات و با برگزاری جلسات خود وبرنامه ریزی ؛ گزارشات خود را به دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام دارند.

 

 

نادری رئیس شبکه بهداشت شهرستان با اشاره به سرعت سرایت سویه امیکرون لازم است مردم با رعایت فاصله مناسب و زدن ماسک و استقبال بیشتر از تزریق بموقع واکسن ایمنی خودشان را افزایش دهند.

 

در ادامه این جلسه فرماندار  شهرستان مواردی را در زمینه های حضور مدیران در مراسمات‌ ملی و‌ مذهبی‌؛آذین بندی سطح شهر ودرب ادارات ؛ تشکیل قرارگاه عملیاتی خدمت رسانی بیشتر به مردم ؛پیگیری حقوق کارگران؛رعایت ساعت کار در فعالیتهای اداری ؛ تکریم مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان ؛آمادگی برای مدیریت بحرانهای احتمالی در فصل بارش؛نظافت عمومی سطح شهر وجلوگیری از سد معبر توسط شهرداری؛صرفه جویی در مصرف انرژی ؛گزارش بموقع پیشرفت پروژهای عمرانی و طرح های اقتصادی و تدوین برنامه کاری سال ۱۴۰۱  و اعلام ان به فرمانداری از جمله مواردی بود که مدیران دستگاههای عضو شورای اداری تذکر و یادآوری گردید..

 

انتهای پیام/