اسلام آباد خبر14:29 - 1400/11/07
با حضور اکیپ های بازرسی جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

نظارت بر توزیع و فروش کالاهای اساسی در بازار شهر حمیل

با حضور اکیپ های بازرسی جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب بازدید و نظارت بر توزیع و فروش کالاهای اساسی در بازار شهر حمیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب جهت نظارت دقیق بر تنظیم بازار شهرستان، بازرسی از نانوایی ها، فروشگاه های مواد غذایی، مرغ فروشی ها، قصابی ها و فرشگاه های مواد غذایی سطح شهر حمیل بعمل آمد.

 

طرح نظارت ویژه بازرسی در راستای جلوگیری از تخلف اصناف در زمینه گران فروشی، کم فروشی، توسط بازرسان جهاد کشاورزی طی بازدید امروز و روزهای گذشته در سطح شهرستان صورت گرفت.

 

کامران کریمی مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: در این زمینه به صورت قاطع با هرگونه گران‌فروشی از سوی فروشندگان کالا برخورد خواهد شد.

 

مهندس کامران کریمی ادامه داد: همچنین بازرسان اداره صمت مستقر در جهاد کشاورزی و بسیجیان عزیز حوزه اصناف و کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی  بر رعایت قیمت‌های مصوب از سوی واحدهای صنفی و خرده ‌فروش ها در سطح بازار نظارت دقیق خواهند داشت.

 

وی بیان داشت: در این زمینه گشت‌های مشترک اتاق اصناف، تعزیرات، صمت و بسیج اصناف  نیز برقرار است و با هرگونه گران‌فروشی برخورد خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/