اسلام آباد خبر19:20 - 1400/11/30
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس خبر داد:

قهرمانی تیم هندبال «زاگرس» در مسابقات لیگ یک هندبال کشور

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس از قهرمانی تیم هندبال زاگرس در لیگ یک هندبال کشور و صعود به لیگ برتر خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،در مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور تیم های؛ زاگرس، گیتی پسند اصفهان، دورنای مراغه و تیم میزبان(شهرستان لار استان فارس)  در یک گروه قرار گرفتند که تیم هندبال زاگرس با شکست رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در مسابقات نیمه نهایی با عبو از سد تیم قوی مهرگان کاشان، جواز حضور در فینال مسابقات و لیگ برتر هندبال را کسب نمودند و در مسابقه فینال با شکست مقتدرانه تیم مدعی قهرمانی پرواز اصفهان با نتیجه ۳۶ بر ۲۳، قهرمانی لیگ دسته یک هندبال کشور را بدست آورد.

 

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس در گفتگو با اسلام آبادخبر، ضمن تبریک این پیروزی به مردم اسلام آبادغرب این افتخار را به مردم خطه قهرمان پرور اسلام آبادغرب تقدیم نمود  و گفت: همیشه دعای خیر این مردم بدرقه راه ورزشکاران ما بوده است که با انرژی بازی نمودند و خوش درخشیدند.

 

وی افزود: تیم هندبال زاگرس عصر روز گذشته در یک بازی منسجم، زیبا و قوی بعنوان قهرمانی دست پیدا کرد . مجددا" به لیگ برتر هندبال کشور صعود کرد.

 

سجاد اعظم خاطرنشان کرد: پس از دو سال حضور در لیگ برتر در سال 98 که تیم زاگرس از مسابقات آسیایی به وطن بازگشت با مشکلات خاصی مواجه بود که بزرگترین این مشکلات عدم حمایت مالی بود که تیم مورد حمایت اسپانسر خاصی قرار نگرفت و زیرساخت های تیم دچار چالش شد.

 

 

وی عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات تیم ما هدف  و رسالت خود را فراموش نکرد چون ما تعهدی نسبت به مردم عزیزمان داشتیم که حداقل در این شرایط بد اقتصادی در شهر مظلوم و محروم اسلام آبادغرب که خیلی از جوانان امیدشان به ورزش و قهرمانی تیم زاگرس بود همین ما را مجاب نمود که با همدلی و تلاش مضاعف دوباره شروع کردیم و با سهمیه لیگ که از قبل داشتیم توانستیم یک تیم روانه مسابقات کنیم که از هر لحاظ آماده قهرمانی بود چون هدف برای ما مشخص بود و از 6 ماه قبل تمرینات مدون و مرتب انجام شده و با وجود شرایط بد زیر ساختی برای تمرینات، اعضای تیم برای قهرمانی تلاش می کردند.

 

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس گفت: تیم زاگرس با این قهرمانی پتانسیل و توانایی خود را به اثبات رساند و اکنون نوبت حمایت مسئولین شهرستان و استان و نماینده مردم در مجلس است که از ورزش و جوانان قهرمان این شهرستان حمایت نمایند و حداقل شرایط و زیرساخت های ممکن را از نظر زیر ساخت های لازم از جمله سالن ورزشی مجهز فراهم نمایند چون ممکن با فروکش نمودن بیماری کرونا سال آینده بازی های لیگ برتر بصورت رفت و برگشت برگزار شود که با فراهم نمودن زیر ساخت ها باعث رشد و توسعه ورزش شهرستان و استان خواهد شد.

 

وی افزود: اسلام آبادغرب هم اکنون بعنوان دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه از لحاظ یک سالن ورزشی که دارای امکانات گرمایشی- سرمایشی و نور کافی باشد محروم است در صورتیکه ما در همین مسابقات مشاهده کردیم که در شهرستان لارستان یکی از شهرهای دورافتاده استان فارس یک سالن ورزشی احداث و تجهیز شده بود که به گفته کارشناسان هندبال کشور که در آنجا حضور پیدا کرده بوده اذعان نمودند؛ بهترین سالن آسیاست هرچند یک تیم معمولی داشت که در اولین دور مسابقات حذف شد.

 

 

وی اضافه نمود: هم اکنون هزینه احداث یک سالن ورزشی بالغ بر 30 میلیارد تومان هزینه بر می دارد که با این وضعیت فعلی اقتصادی برای دولت امکانپذیر نیست اما با استفاده از ظرفیت های موجود و یک بودجه حداقلی (500 میلیون تومانی) می توان سالن انقلاب یا سالن سه هزار نفری شهید شهبازی اسلام آبادغرب را تجهیز نمود و به شرط نگهداری خوب حداقل 10 سال از این سالن استفاده و بهره برداری نمود و برای شهرمان افتخارآفرینی نمود و در کنار آن استعدادیابی و  توسعه ورزش شهرستان و استان را شاهد باشیم.

 

 

مهندس اعظم بیان داشت: تیم زاگرس با اقتدار توانست اصفهان را بعنوان مهد هندبال ایران با سه تیم با پشتوانه مالی قوی شکست دهند و سه بر صفر بر تیم های اصفهان بزرگ پیروز شوند که این نشانه آمادگی وانگیزه بالای تیم است و انشاءالله مسئولین پای کار بیایند و با حمایت ویژه از این تیم کاری کنند مشکلات این تیم با انگیزه به پایان برسد.

 

وی با تقدیر از زحمات بازیکنان و کادر فنی و سرمربی این تیم که از بازیکنان با سابقه تیم ملی بوده گفت: آقای علیرضا بکماز از مربیان با تجربه و با دانش هندبال کشور است و در این بازی ها تجربیات خود را بخوبی نشان داد و در کنار ایشان مهدی حمیدیه از فرزندان اسلام آبادغرب بعنوان کمک مربی و مربی بدنسازی تیم( که پدر ایشان رضا حمیدیه پدر هندبال اسلام آبادغرب بوده)، داریوش ذولفقاری مدیر فنی تیم ، رضا منصوری سرپرست تیم که همگی با تمام ظرفیت برای قهرمانی تیم زاگرس تلاش کردند.

 

اعظم با اشاره به پوست اندازی هندبال اسلام آبادغرب در سال گذشته گفت: مهندس جعفری رئیس هیأت هندبال شهرستان و در کنار ایشان یوسف غلامی(از اعضای اسبق تیم ملی هندبال) بعنوان نایب رئیس هیأت هندبال شهرستان بصورت خیلی قوی این هیأت را اداره می کنند که با این دیدگاه در چند سال آینده شاهد بروز و ظهور استعدادهای جدید در هندبال شهرستان و استان خواهیم بود و با چشم انداز و اهداف بلند مدت می توان از تیم زاگرس نیز حمایت همه جانبه بعمل آورد.

 

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس از حمایت های مسئولین شهرستان و نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود حمایت های مسئولین جهت افتخار آفرینی فرزندان زاگرس تداوم داشته باشد چون این قهرمانی ها اتفاقی نیست و برنامه ریزی بلندمدت و تلاش مضاعف و توان مدیریتی قوی را بدنبال داشته است و با همدلی و حمایت تقویت می گردد.

 

 

انتهای پیام/