اسلام آباد خبر18:50 - 1400/12/22
یادداشت: محمدحسن عامری فر

۱:۲۰ آغازگر تاریخ تحولات منطقه و جهان

دو پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق هدف موشک باران‌ بی سابقه و دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،   محمدحسن عامری فر* در یادداشتی نوشت: دو پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق هدف موشک باران‌ بی سابقه و دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

برخی از منابع غیر رسمی از کشته یا زخمی شدن ۹ تَن از جاسوسان رژیم صهیونیستی بر اثر این حمله خبر می دهند.

هرچند با گذشت بیش از دو سال از شهادت نفس زکیه ما شهید حاج قاسم سلیمانی، که داغش لا تَبردُ ابداست، اما انتخاب ساعت ۱:۲۰ کاری مبتکرانه در این پیچ مهم تاریخی است و این ساعت می تواند آغازگر یک تاریخ در روند تحولات منطقه ای و جهانی باشد.

دو روز پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پارلمان عراق به طرح اخراج نیروهای آمریکایی رأی مثبت داد، واضح است امنیت عراق و منطقه به شدت تحت تأثیر حضور نیروهای آمریکایی و اسرائیلی است و تا زمانی که این اخراج به طور کامل صورت نگیرد عراق و منطقه روی امنیت را نخواهند دید.

سردار ثباتِ و امنیت، شهید سلیمانی عزیز معتقد بود کمک به شیعه و سنی تفاوتی ندارد، رشادت و تلاش این شهید در دفاع از مناطق مختلف عراق به خصوص اقلیم کردستان، در زمان حمله داعش بر همگان ثابت است، اما با این حال متأسفانه روابط بین کردهای عراق و رژیم صهیونیستی دیرینه زیادی دارد و در سال‌های اخیر این همکاری به ویژه در بعد امنیتی، اطلاعاتی و عملیاتی گسترش پیدا کرده است.

اسرائیل در حال فعالیت منظم و سازمان دهی شده در شمال عراق است و در این راستا عملیات اطلاعاتی و تخریبی خود را علیه ایران از همین نقطه هدایت می کند.بر همین اساس پس از شرارت های اخير، رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی شاهد عملیات موفق آمیز و غیورانه، سپاه پاسداران بودیم.

پیام سپاه واضح و صریح بود: تکرار هرگونه شرارت صهیونیست‌ها با پاسخ‌های ویرانگر مواجه می‌شود.

رضوان الهی به روح ملکوتی حضرت روح الله(ره) و پیروان مکتبش باد که اینچنین مایه فخر و مباهات ایران اسلامی شدند.

 

*فعال رسانه ای

 شبکه اطلاع رسانی مرصاد /

انتهای پیام/