اسلام آباد خبر22:49 - 1401/02/14

لیگ برتر فوتبال| پیروزی ۱۰ نفره پرسپولیس مقابل پیکان بی‌برنامه/ فاصله سرخ‌ها با استقلال کاهش یافت

لیگ برتر فوتبال| پیروزی ۱۰ نفره پرسپولیس مقابل پیکان بی‌برنامه/ فاصله سرخ‌ها با استقلال کاهش یافت : دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان با پیروزی سرخ‌پوشان خاتمه یافت. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان طی دیداری در چارچوب آخرین روز از برگزاری هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۰:۴۰ امشب، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سرخ‌پوشان با نیم‌نگاهی به نتیجه دیدار استقلال و سپاهان در اصفهان، خودشان را برای جدال با تیم سیدمجتبی حسینی مهیا کردند. پرسپولیسی‌ها در بازی‌ای که به آخرین بازی عمرشان تشبیه شده بود، چاره و راه‌کاری جز پیروزی نداشتند و برای این مهم پا به میدان گذاشتند.

پرسپولیس که برای جبران ناکامی‌های اخیر خود و کسب عنوان ششمین قهرمانی پیاپی به کسب پیروزی در تمام بازی‌های باقی‌مانده و انتظار برای اشتباه رقیب آبی‌پوش سنتی‌اش احتیج داشت، با تمام قوا اما بدون حضور سرمربی محرومش روی نیمکت به مصاف خودروسازانی رفت که در فصل جاری نتایج خوبی گرفته‌اند.

در نیمه نخست این دیدار که با از دست دادن امتیاز توسط استقلال همراه شد، سرخ‌ها با انگیزه زیاد وارد زمین شدند و در دقیقه ۱۸ توسط جانشین مهدی عبدی به گل رسیدند؛ هر چند چند موقعیت خوب دیگر هم تا پایان نیمه داشتند که استفاده‌ای نشد. امید عالی شاه هم در این نیمه بر اثر یک خطای خطرناک اخراج شد.

در نیمه دوم هم شدت حملات قرمزپوشان ادامه یافت تا جایی که یک گل دیگر هم روی یک ضربه سر به ثمر رساندند و اختلاف به ۲ رسید.

پرسپولیس ۲
گل: حامد پاک‌دل ۱۸ - علی نعمتی ۵۰

پیکان
گل:

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، حامد پاکدل، شرزود تمیروف.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی نژاد، میلاد بدرقه، رمضانی، فرامرزی، حقدوست، ثابت ایمانی.

انتهای پیام/