اسلام آباد خبر10:57 - 1401/02/20
به مناسبت دهه بسیج سازندگی برگزار شد؛

رزمایش جهادگران فاطمی در اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت دهه بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت دهه بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی باحضور مسئولین و با شرکت 30 گروه جهادی بسیجی در ناحیه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ‌ سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در ابتدای این مراسم با تبریک دهه بسیج سازندگی و خیرمقدم به مدعوین و بسیجیان شهرستان، گفت : در این رزمایش 500 بسته معیشتی و کمک های مومنانه در بین افراد کم بضاعت شهرستان توزیع می شود و در ماه مبارک رمضان 2100 بسته معیشتی و دهها هزار غذای گرم توسط سپاه و خیرین در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: گروه جهادی از بسیجیان شهرستان در طول دهه بسیج سازندگی خدماتی از قبیل ویزیت رایگان ، توزیع دارو ، فعالیت های عمرانی ، فرهنگی ، قرآنی و آموزشی در مناطق محروم انجام می دهند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب ضمن تبریک دهه بسیج سازندگی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با حرکت جهادی آغاز شده و ناف انقلاب را با جهاد، رزمندگی، تلاش و مجاهدت بسته اند، این جهاد، مقاومت و ایستادگی در همه سطوح انقلاب باید جریان داشته باشد، این حضور در میدان در صحنه های متعدد و در بزنگاه های مختلف برای ایجاد ایران قوی حتما باید تداوم و استمرار داشته باشد چرا که هم در درون و برون انقلاب با دشمنانی مواجه هستیم که فقط حرکت جهادی می تواند ما را از این بزنگاه ها عبور دهد.

 

وی افزود: هر زمانی که مشکلی در کشور به وقوع پیوست و رهبر معظم انقلاب فرمانی دادند این بسیج و گروه های جهادگر بودند که لبیک به فرمان رهبری گفتند و پا به عرصه میدان گذاشتند.

 

 امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: با پشت سرگذاشتن جهاد اصفر امروز به یک جهاد اکبر بنام “جهاد تبیین” در کل کشور به ویژه در استان و شهرستان مان نیاز داریم و دعوت مقام معظم رهبری در کمک به دولت را همه باید لبیک بگوییم.

 

هانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با تبریک دهه بسیج سازندگی اظهار داشت: زحمات برادران و خواهران جهادی را ارج می نهیم که با پیروی ازفرمان رهبری و آرمان شهدا در راستای خدمت به همنوع در سازندگی کشور و دستگیری از محرومین جامعه گام بر می دارند.

 

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت گفت: این تکلیف دینی سابقه دیرینه دارد و در عصر کنونی که با هجمه گسترده دشمنان بر علیه ارزش های دینی، مکتبی و ملی مواجه هستیم تکلیف و مسئولیت پذیری ما بیشتر است.