اسلام آباد خبر16:49 - 1401/02/23
بمناسبت هفته سلامت صورت گرفت؛

پاکسازی روستای هدف گردشگری سراب هرسم در اسلام آبادغرب

پاکسازی نمادین روستای هدف گردشگری سراب هرسم بمناسبت هفته سلامت با حضور مردم و مسئولین شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  به مناسبت هفته سلامت گروهای مردم نهاد و جمعی از دانش آموزان و کارکنان ادارات ، معابر و پارک  روستای  هدف گردشگری سراب هرسم را پاک سازی کردند.

 

در این ویژه برنامه که با دعوت شبکه بهداشت و درمان وبا حضور مدیر شبکه بهداشت،  رییس مرکز بهداشت،  رییس خانه مشارکت مدیر و اعضا موسسات مردم نهاد، بخشدار حمیل ،رییس محیط زیست، رییس و جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش حمیل ، دهیار و دانش آموزان مدرسه ابتدایی این روستا ، کارشناس مسئولان و کارشناسان واحدهای مختلف مرکز بهداشت، مدیر و پرسنل مرکز بهداشتی درمانی سراب هرسم و جمعی از اهالی روستا برگزار شد.

 

هوشنگ رزمدیده نایب رئیس خانه مشارکت مردم‌ در سلامت استان گفت: روستای هدف گردشگری سراب هرسم با هدف ارتقای سطح سلامت مردم، و گردشگران و فرهنگ سازی حفظ محیط زیست و جلب مشارکت مردم ، پاکسازی شد.

 

وی افزود: طبیعت و مناطق گردشکری در طول سال میزبان همه مردم هستند پس همه باید تلاش کنیم تا با صیانت از آن محیط زیستی سالم رو به همه جامعه اهدا کنیم.

 

در این مراسم مسئول خانه مشارکت ، مدیر موسسات مردم نهاد ، مدیر شبکه بهداشت ودرمان اسلام آباد، رئیس مرکز بهداشت و رئیس محیط زیست  به تشریح اهمیت روستای سالم پرداختند و از مشارکت همه عزیزان در پاکسازی این روستا تشکر وقدردانی نمودند.

 

روستای سراب هرسم از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب با دارا بودن طبیعتی زیبا، و بعنوان روستای هدف گردشگری با مردمانی مهمان نواز در اردیبهشت ماه سال 1398 به عنوان اولین روستای سالم در شهرستان اسلام آبادغرب و چهارمین روستای سالم در استان کرمانشاه معرفی گردید.

 

 

انتهای پیام/