اسلام آباد خبر19:27 - 1401/02/23

بازدید میدانی مدیرعامل و معاونین سازمان مدیریت میادین شهرداری از میادین میوه و تره بار/ تامین اقلام اساسی در تمامی میادین

بازدید میدانی مدیرعامل و معاونین سازمان مدیریت میادین شهرداری از میادین میوه و تره بار/ تامین اقلام اساسی در تمامی میادین : مدیرعامل و معاونین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور حصول اطمینان از خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از میادین 22 گانه میوه و تره بار بازدید کردند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل و معاونین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور حصول اطمینان از خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از میادین ۲۲ گانه میوه و تره بار بازدید کردند.

در این بازدید محمد سراب نشین، معاون بهره برداری و بهداشت، خسرو مقدسی مدیر بهره برداری و مصطفی پورنصیری مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، دکتر ایوب فصاحت، مدیرعامل این سازمان را همراهی می کردند.

ایوب فصاحت در بازدیدهای میدانی امروز ضمن تقدیر از کار جهادی کارکنان میادین میوه و تره بار در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، برای ارائه هر چه بهتر خدمات رسانی به خانواده های تهرانی رهنمودهای لازم را صادر کرد.

 

*تامین اقلام اساسی در تمامی میادین میوه و تره بار شهر تهران

گفت: اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، لبنیات، تخم مرغ و مرغ در تمامی میادین میوه و تره بار شهر تهران تامین است.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: پیرو شرایط خاصی که حاکم بر تامین نیاز‌های شهر تهران، وجود دارد میادین میوه و تره بار از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز به کار کرده و تا ساعت ۲۰ ادامه داشته و به صورت یک سره باز است.

وی با اشاره به توزیع مرغ گرم و منجمد افزود: در حال حاضر در تمامی میادین میوه و تره بار مرغ گرم و منجمد توزیع می‌شود و به فراوانی موجود است و هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده کیلویی ۴۸ هزار تومان و مرغ گرم کیلویی ۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: تمامی کالا‌های اساسی از جمله برنج، روغن، لبنیات و تخم مرغ به اندازه کافی در میادین میوه و تره بار موجود است و شهروندان می‌توانند خریداری نمایند.

 

انتهای پیام/